Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
Niedawno kupiłem prelude z silnikiem 2,3l pojezdziłem troszke lekko wcisn±łem na gaz i poobracały sie panewki.Usterkę usun±łem sam wał szlifowałem w kielcach ,wyszedł na drugi szlif.PojeĽdziłem trochę ok 3000km i cały czas wydaje mi sie że słychać panewki .Może kto¶ miał podobne do¶wiadczenia ,ja słyszalem ze te silniki nie ¶migaj± długo po takich remontach.Może ktos miał podobne do¶wiadczenia .Niestety, to mało zywotny motor z serii choc s± wyj±tki, pozostaje ci poszukac jakiegos H22, zejsc na F20 lub bawic sie w naprawy tego co jest z reguły nie opłacalne
Poszukaj tutaj, jest sporo tematów na temat tego silnika -> www.hondaprelude.pl/forum
uu sprawa nie do pozazdroszczenia ja miałem podobn± sytuacje, skonczyła sie swapem jednbak w twojej sytuacji swap raczej na h23 bo z deka roboty jest , ale skad pewnosc ze to panewki a nie np. zawory ? słychac tłuczenie w dolnej czesci auta w misce ? nasłuchowałe¶ np. z kanału ? ile apnerwek ci sie obruciło ?
----------------
wogóle h23 sa racxzej silnikami nieremontowalnymi. Dziwna sprawa ale tak jest.
podpowiedĽ: panewki nigdy nie stukaj± w pelnym zakresie obrotow... z reguly w danym zakresie np!. 3000-4500rpm i na ogół kiedy spadaj± obroty albo wzrastaj±.
zadko losowo loteryjnie i w pizdu jak chc±...
podpowiedĽ: panewki nigdy nie stukaj± w pelnym zakresie obrotow
..... w pizdu jak chc±...
norma ze jak penewy sie tłuk± to nigdy w pizde nei dajesz bo je poobraca moment. tak czy tak szkoda mi kola
Ja też mam h23 ,jak narazie jestem zadowolony,Areqqq też nie troszke nastraszył, opowiadaj±c o tych silnikach. Odpukać, wstawiam mu dobrze i narazie jezdzi i dzięki mu za to .
...a troszke lwcieka mi z pod miski uszczelk±, ale już silikon kupiłem.T1 troszke wolnego czasu i się sklei
Arszewnik spoko ja jak zwykle :d widze to co chce wiesz tak jest jak sie ma swój ¶wiat :d
a co do h23 to bloki pekały jak chciały to najgorsze co mzoe byc reszta pikus sie nei stresój po 300kk jerzdza i nic.
Dzięki wszystkim teraz wiem na czym stoję ,co do stukania ,stuki słychać dopiero jak się dobrze rozgrzeje i nie s± regularne w zakresie obrotów od 2200 do 2800. rozważam zdjęcie miski olejowej i sprawdzę czy co¶ jest nie tak.A i jeszcze jedno jak go rano odpalam to słychać tylko zawory sprawdzałem też czy niema opiłków w oleju ,wydaje mi się że niema, ostatnio jak się obróciły panewki (jedna główna ¶rodkowa i jedna korbowodowa na 3) to opiłki były.Może to jednak co¶ innego?
Ľle złożone panewki (odwrotnie) (nie z±bkiem do z±bka?!) albo Ľle skręcone stopy, albo zamienione stopy - bo to tez sie zdarza...
No chyba że "gniazda" od panewek byly zrypane... w korbowodach...
sciagaj miske odkrec i sprawdz...
Panewek chyba nie da sie zle zalozyc, jest to niemozliwe poprzez konstrukcje. Jest zabek i pasuje tylko w jeden sposob, przynajmniej u mnie tak bylo...
nie da sie zle zalozyc, ..
hm.. możliwe że ci sie tłucze całkiem cos innego...