Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
MODEL:SILNIK:seria
UKLAD DOLOTOWY:stożek
UKLAD WYDECHOWY: ¶rodkowy tłumik od peli,rura 53mm,końcowy 2wyloty(jaki¶ oryginał od hondy nie znam modelu)
ELEKTRONIKA:seria
UKLAD NAPĘDOWY:seria
ZAWIESZENIE: tył : obniżony o 10 cm ,skrócony skok,amortyzatory o większym tłumieniu
przód :seria+ h&r
UKLAD HAMULCOWY: ręczny obok lewarka zmiany biegów,reszta seria
BODY-KIT:zderzaki ,maska, szyberdach i klapa kompozytowe
¦RODEK:wybebeszony,wyjęte prawie wszystko co nie jest konieczne do jazdy(lub zostanie wyjęte).
sportowa kierownica opuszczona i wysunięta,kubełek bimarko expert,
CAR-AUDIO:telefon mp3 i słuchawki
KOŁA:oz racing + goodyear f1
MOC:nie znana
PLANY:
hybrydowa skrzynia ze szper±,(gotowa do założenia)
polamid zast±pi gumę w mocowaniu dr±żków reakcyjnych( w 30% zrobione)
rozpórki alu tył- przód(czekaj± na zespawanie i montaż )
zawieszenie przednie tak jak tył mniejszy skok obniżone i utwardzone.
pas przedni zast±piony zostanie aluminiow± belk±.
elementy żeliwne tj. mocowanie wspomagania alternatora sanek zamienione zostan± na odlewy aluminiowe(30 % ju zrobione czeka na założenie)
szyby tylne boczne zamienione zostan± na poliwęglan.
pasy 4 punkowe sparco(miały być ,kurjer zawalił)
łapy poduszek przednich zawieszenia silnika zmieniam na aluminiowe(lewa ju zamontowana )
jakie¶ opony slick (marka będzie zleżała od tego ile kaski zostanie z budżetu )
kolektor sportowy
jest tyle do zrobienia( i prawie wszystko jest w trakcie ) że zaczynam mieć do¶ć
na szczę¶cie wystarczy wsi±¶ć i brykn±ć kawałek efekt mnie zaskoczył i aż sie boję końca.
ZDJĘCIA: autko i jego elementy s± tak ur±bane że nie nie było sensu fotkować.
dodam w trakcie. co¶ znalazłem...
Czerwonego tak rozebrałes ?
Dobrze sie zaczyna
Czerwonego tak rozebrałes ?
Dobrze sie zaczyna
o nie, to nowy nabytek for germany
ps: przez ciebie(foto białej)chyba se przemaluję.!
A pamietam jak jechalismy razem na motokopytku w kwietniu i mowiles ze jak wsiadles w Honde to te biegi jakos dziwnie i wogole, a tu prosze - jedna za druga
biegi taaa ,troszke sie musiałem nauczyć spokojnej zmiany(a i tak ju dwa razy połamałem wodziki).no ale prowadzenie po małych zmianach zawiasu rekompensuje inne wady.
dzi¶ dotarły pasy (niby sparco ale jako¶ chałom tr±ca)
zamontowane i ju nie wisze na kierownicy.
dzi¶
rozpórki zamontowane, autko mniej trzeszczy .
skrzynia wsadzona ,ju nie miele prawym kołem tylko dwoma
usztywnione zawieszenie silnika ,2 poduszki.wreszcie nie podskakuje przy zrywie.
ładny cif i przekminiony tez trafnie
gratki
wreszcie co¶ do założenia poczta po ¶więtach działa wolniej niż ja
kiera wreszcie ta gdzie jej miejsce(mam nadzieje)
dzi¶ civic dostał "mocniejsz± " cewkę zapłonow± i ga¶nice .
Super pomysł, fajna furka!
Dokładnie takie auto chcę kupić (sprzedać prelude wiosn±), wybebeszyć, wsadzić kubełek albo dwa i ¶migać bez ograniczeń
pozdrawiam
civic dzi¶ dostał nowe płyny,i stoperowanie. kurde zawsze my¶lałem że hample zależ± od opon , no i sie myliłem.ceramiczne klocki s± fajne
szpera te ma ju odpowiednie smarowanie ........
Tez mam te klocki, zaje B iste sa
bedzie wypas!!!
Też musze sobie sprawić cos do "grzebania"
bedzie wypas!!!
Też musze sobie sprawić cos do "grzebania" dawaj dawaj jak najprędzej frajda dla wszystkich
i czym więcej dłubaczy tym mniej sie napracuj± następni.
Trzymam kciuki za projekt !
no i doszły,zobaczymy co to warte.
Co to za opona?
takie ma chyba Piotrek Kotwica
Yokohama ?
ja obstawiam na margumy, piekna sprawa
Wła¶nie tez obstawiam na Margum ale zobaczymy co szef powie. I niech mi to odniesie do r888
Wła¶nie tez obstawiam na Margum ale zobaczymy co szef powie. I niech mi to odniesie do r888
no takkk
markgum-y ..... przeczytałem 13456.....postów w temacie opon i nic mi to nie dało bo ,każdy stwierdził że jego najlepsze (jakie by nie były) u mnie goodjear f1 sprawiały sie lux
,kupiłem toyo t1r i załamka (to hyba filmy i reklama)nie nadawały sie do niczego i ju nie ryzykowałem.po dzisiejszym brykaniu (mieszanka s1 miekka)stwierdzam że slick +mokre i lodowe zadziwia.założę kamerę to pokaże bo sam sie dziwie( i sprawdze czy licznik nie picuje o 20km/h ).s±siad zamówił r888 to sie porówna.(a jest wła¶cicielem wulkanizacji to sie da przetestować wszystko co wpadnie w ręce)
ps:homo na droge jest
ciekawe czy sie miski nie czepiaja takich gum
r888 nie moga, maja DOT
ja na wiosne tez chyba takie sobie kupie
ja na wiosne tez chyba takie sobie kupie
zły wybor jesli chodzi o Twoje auto
S1 bedzie za miekka na nagrzany tor w Kielcach
5 kg sztuka
masy wiruj±ce -20kg
.
aj piekna jest
następne małe co nieco .
troszke zabawa ale zawsze ...
materjał
topienie
odlewy
i mamy dystanse z centrowaniem
hmmm... jak Ty robisz odlewy kolego? bo mnie to mega zainteresowalo??
i przegapilem kola... to chyba moje najbardziej wysnione!
zazdroszcze (ale tak pozytywnie)
czasem co¶ odlewam z alu , jak nie jest dostępne albo cena mi sie nie podoba .
tak jak w/w dystanse 8 mm z centrowaniem pod OZ.
felgi fajne inna jazda polecam . rok temu wła¶nie mi sie te fele marzyły a tu nagle buum i s± (jak ¶lepej kurze .....)
a mozesz tak w "dwoch slowach" zeby nie zasmiecac Ci tematu napisac jak robisz taki odlew? bo przeciez nie topisz tego w mirkofalowce.
2 słowa , tygiel opalany koksem ,forma albo metod± woski traconego (gips szkło wodne piasek wata szklana rzeĽba z wosku) albo z oryginału jak niżej .
dzi¶ doszła nowa chłodnica ,stara zgniła.
no i civic jak padł to i powstał.
od dnia zakupu , najpierw co 2 tygodnie potem co pare dni a potem co pałowanie musiałem wlewać płyn z zbiorniczka do chłodnicy.
jednym słowem uszczelka .
nastał czas wymiany ( zbliżał sie superoes a ju autkoby go nie przetrwało)
niestety okazało sie że handlarz pominoł info o otwieraniu silnika , i o tym że poskładał to bez wymiany uszczelki i skręcaniu cało¶ci (chyba był nar±bany mechanik)na chybił trafił.
efekt jedna ¶ruba nie dokręcona , dwie dowalone tak że wyszły z kawałkiem gwintu i jedna obrócona ( i bloczek został bez gwintu )
pozostało wymienić ¶ruby na inne ( dłuższe i grubsze).jak sie okazało przypasowały od opelka w diezlu(po małej obróbce) . potem "tylko" wiercenie gwintowanie , powiększenie otworów w głowicy .
nio i hula ,dzi¶ testy ,i wszystko ok
magik z Ciebie powodzenia w dalszych modach
ja do tego Pana oddaje 1,3 v8
to bedziesz mial d13 vti dla tego pana nie ma rzeczy niemozliwych ... super ze juz poskladales, wiedze miejsce na pudle na oesie - bynajmniej nie najnizsze
he he spoko nic niemożliwego nie robie .
alle poszłem za ciosem. i wyjołem skrzynie .jak zwykle miała by¶ expresowa robota.
temacik był prosty.
wystarczyło wrzucić wałeczki i główne zamykać i montować .
niestety po rozebraniu elemętów dawcy okazało się że poprzedni wła¶ciciel zapomniał ooleju i sie troszke to i owo zeszlifowało. co prawda 3 i 4 biegbył ok ale walczyłem jeszcze o 2 ke. szukaj±ć czę¶ci troszke narozbierałem.
niestety sie nie udało(toczenie i szlifowanie by pomogło ale nie miałem na to siły i czasu)
koniec to :
1. 3,25 > 52.6 km/h przy 7000 obr.
2 .1.90 > 89,6
3 .1.34 > 127
4 .1.03 > 165
5. 0.70 > 243
główne 4,437.
jest fajnie ,odczucia s± oby nie subiektywne .
testy wkrótce, teraz muszę namówić paru go¶ći do porównania.
ps: najlepszy temat jest jak sie ma rozebranych 4 skrzynie i zgubisz jedno kółko.
w sumie ta dwojka o ktorej piszesz byla niewiele krotsza wiec chyba szkoda zachodu skoro nie bylo pod reka (czy tam w dobrym stanie) ... az sie nie moge doczekac jak swoja wloze ... jeszcze 2 dni
ps. skad ja znam ta ekspresowa robote
w sumie ta dwojka o ktorej piszesz byla niewiele krotsza wiec chyba szkoda zachodu niby to 2 km/h różnicy ale czasem to 10 metrów np bez vtec -a
no i nadszedł TEN dzień .
co prawda nie spodziewałem że będzie to jeszcze w tym roku ale,postanowiłem narazie sk±czyć z rajdami i dlatego civic zmienił wła¶ciciela.
bez adrenaliny żyć nie mogę więc awaryjnie przesiadam sie na dwa koła.
ps:obecny wła¶ciciel nie rzadko kilował 3 klase uniaczem więc je¶li nie przeszkodzi siła wyższa to ju 1 sze miejsce w klasie będzie zawsze zajęte.
bez adrenaliny żyć nie mogę więc awaryjnie przesiadam sie na dwa koła.
spod znaku H