Kolektor wydechowy do mojego d13b2

site
Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
WIec tak, dowiedzialem sie ze do mojej d13 pasuje kolektor ktory w Hondach Civic oraz CRX rok 1988 bez katalizatora by³ montowany podobny kszta³tem do Kolektora Supersprint (4-2-1). Chodzi tu o silnik 1,6l 130PS bez sondy lambda.

Czy ktos wie jaki to konkretny model silnika?? Moze ktos ma do sprzedania ??
Trzeba cos z ta pszczolka Maja zrobic zeby zaczela powoli jezdzic.

Z gory dzieki.


jezeli sie wstrzymasz max 4 tygodnie to ja ci moj sprzedam 4-2-1 od D16A9

jezeli sie wstrzymasz max 4 tygodnie to ja ci moj sprzedam 4-2-1 od D16A9

Tylko zalezy czy bedzie pasowal, ten o ktorym ja pisze napewno pasuje i wymaga tylko 1 przerobki.
Czajka ma civica 1,6 130 KM to mysle ze bedzie pasowa³


bedzie pasowal, tylko nie wiem jak z sonda lambda trzeba bedzie chyba dospawac mocowanie
a to w d13b2 jest montowana sonda ?

a to w d13b2 jest montowana sonda ?

http://www.honda.slask.pl...d91cee23372a08a

Raczej tak skoro ktos szuka

moj tez bedzie na sprzedaz tylko dopiero na wiosne
jak cos to ja mam do sprzedania taki zwykly od d16z5, ale tam jest uchwyt na sonde.
http://s001.wyslijto.pl/i...own=&gk=leasing
RaQ masz poczytaj o modach d13b2

http://s001.wyslijto.pl/index.php?file_id=02805454986756643195&act=&down=&gk=leasing
RaQ masz poczytaj o modach d13b2


Czytalem juz i mam na kompie ale dzieki Z tego co pisze to najwiecej daje zdjecie tej blokady 2 przep. a wlasnie po tym najwiekszy przyrost daje ten kolektor, bo dolot to nie ma sensu. Kupie tylko filtr Pipercrossa juz sie pytalem u Qpety i mozna zamowic. Narazie nie mam kasy na niego bo tani nie jest, ale jak bede mial to kupie. Qpeta mowil ze jest przyrost odczowalny odrazu.

Parowa juz znalazlem ze miales ten kolektor od d16 wiec nie musisz pisac
a jak ci sie spieszy to ja mam seryjny kolektor w garazu i zawsze mozemy sie dogadac
jak ci odpowiada to call on me
daje daje montuj jak bêdzie cos czasu to Ci pokarze jak te blokady zdj±æ

daje daje
No to jak daje to trzeba by zamontowac Wiecie moze gdzie, u kogo i za ile?? Jak bym mial Monster garage to bym sie sam bawil no ale niestety blok ma swoje uroki
ja ci moge sprzedaæ a zamontowaæ to w kazdym warszracie ci zrobia a nawet moze kto¶ od nas z forum bo za bardzo czasowo narazie jestem ograniczony a takie cos zrobi sie w pare min
Niedzwiedz a masz kolektor od a9?
mam od z5 a sa takie same
No to niedzwiedz pisz na PW ile bys chcial za niego.
posz³o info
ale od z5 jest 4-1 a od a9 jest 4-2-1

ale od z5 jest 4-1 a od a9 jest 4-2-1

no wlasnie i jeden chyba nie ma sondy ?
ten od 4-2-1 nie ma sondy ale jest o wiele lepszy. Daje w porownaniu do z5 okolo 6km w serii(d16a9 nie mial dodatkowo kata)
No wlasnie a ten od z5 raczej nic nie da, no chyba ze ma dac to ja sie pierwszy oferowalem ze sprzedam
to jakby poprzednie dwa zeszly to ja jeszcze mam jedna sztuke
o kurcze...widze ze ida mody d13b2 czuje sie zagrozony, moge dostac

o kurcze...widze ze ida mody d13b2 czuje sie zagrozony, moge dostac

Narazie ida lajtowe ale moze pojda wieksze a wtedy. . . hehehe nie wiem co wyjdzie ale mam nadzieje ze wyjdzie cos. Apropo tego 4-1 i 4-2-1. Niech ktos napisze cos konkretnego, bo jesli 4-2-1 ma dac wyrazna roznice no to chyba jasne co wybiore. A do sondy czytalem ze trzeba tylo przyspawac jeden element i hula
wiercisz dziurke,przyspawujesz nakretke wkrecasz sonde i juz po robocie. Kolektor z z5 ci nic raczej nie da. A z a9 to nie wiem ile da w twoim silniku ale napewno cos da
4-1 daje wiekszego kopa przy wysokich obrotach, 4-2-1 daje wiecej momentu od dolu juz, czyli ciagnie od poczatku do konca.

Cos takiego.

Wszystkie kolektory wydechowe serii D s± wymienne. Kwestia ze niektore sa 4-2-1, a inne 4-1 (4-2-1 s± A9/Z6 napewno)

4-1 daje wiekszego kopa przy wysokich obrotach, 4-2-1 daje wiecej momentu od dolu juz, czyli ciagnie od poczatku do konca.

Cos takiego.

Wszystkie kolektory wydechowe serii D s± wymienne. Kwestia ze niektore sa 4-2-1, a inne 4-1 (4-2-1 s± A9/Z6 napewno)


Widze ze ktos wyrazil wreszczie pewna opinie Wiec musze sie zastanowic nad 4-2-1 i jak kolega Czajka pisal wstrzymac sie 4 tygodnie

4-1 daje wiekszego kopa przy wysokich obrotach, 4-2-1 daje wiecej momentu od dolu juz, czyli ciagnie od poczatku do konca.

Cos takiego.

Wszystkie kolektory wydechowe serii D s± wymienne. Kwestia ze niektore sa 4-2-1, a inne 4-1 (4-2-1 s± A9/Z6 napewno)


tak jest ale prz rurowych kolekorach a nei przy seryjnych odlewancyh zeliwnych
przy seryjnych zawsze od z5, a9 bedzie lepszy w calym zakresie obrotow
Tego nie jestem pewien w 100% jednak. Widzialem pare kolektorow i nie roznia sie ogolnie.

Z5 jest 4-1, A9 4-2-1. Z5 kolektor wydechowy jest blizniaczy do D15b7 chocby. Odlewy s± te same.

Od SOHC tez dobre kolektory sa, chocby od Z6...

Takze ja bym sie sklanial ku A9 lub Z6. Z6 ma wyjscie na sonde, A9 nie
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • reszka.htw.pl
  • All right reserved.
    © Internet to potÄ™ga ÂŤ ObserwujÄ™, myÅ›lÄ™, piszÄ™ – serwis Goldenrose