Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
bylem na Lodzkiej to gosc mi powiedzial zebym sobie sam podocinal a on mi to pospawa bo ma kupe inncyh zlecen i mu sie to nie oplaca. Przeciez wydech sie pasuje na samochodzie wiec ten jego sposob raczej odpada, pozatym nei mam narzedzi zeby podocinac rowno rurki bo zwyklym flexem to sobie mozna conajwyzej noz naostrzyc.Ma ktos z was jakies pomysly gdzie jeszcze jechac,zapytac co by mi wydech pospawali?
jedziesz na sandomierka (troche za agroma po drugiej stronie ul) lub na mielczarskiego (na wprost budynku PKP obok bazarów) koszt 71zł za metr polerowanej i chyba 20zł za kolanko a dotna ci za piwo jak sie dogadasz
ewentualnie na zagnańskiej 151 tak mozesz kupic nie polerowana za 60zł
i potem szukac kogos kto ma tiga luz spawa drutem z nierdzewki
na łódzkiej(ten nowo zrobiony odcinek) tam jest go¶ciu co spawa tłumiki. jest takie duże logo. i z tego co jest napisane to spawaj± wszystko praktycznie.
bylem na Lodzkiej
ups czytałem ale nie zwróciłem uwagi
Spruboj na pakoszu tam tez takie cos robia bo sie pytalem
nie polecam kolesi z pakoszu, jakos ich roboty jest marna, a ceny dziwnie wielkie
nie polecam kolesi z pakoszu, jakos ich roboty jest marna, a ceny dziwnie wielkie
zgaadzam sie...spawali mi tłumik miesi±c temu i już znów buczy!!!nie pojade do nich nigdy więcej
polecam zaklad na okrzei ale zeby pospawac caly wydech z kwasowki bedziesz mial problem ze znalezieniem kogos kto CI to pospawa. Mozna samemu, dopasowac malymi spawami a reszte oddac do kogos kto pospawa do konca
z tłumikami u nas problem, a raczej z "fachowcami"
miałem ostatnio tak± przygode: kupiłem tłumik końcowy, co¶ na styl "mugena" i pojawił się problem z instalacj± go... objeĽdziłem chyba wszystkie warszaty w ck i nikt sie nie chciał podj±ć, albo nie mieli czasu, nawet słyszałem tekst "to nie będzie działać jak prawidłowo" i pełno odpowiedzi, że sie poprostu nie da. Gdybym nie widział tego u jednego z posiadaczy crx (pozdr. bonczek) pewnie bym zrezygnował.. Finalnie zrobili mi to na pakoszu za stówke, chociaż tego warszatu nie polecam (jakies trzy razy musiałem schodzić pod auto i pokazywać mu co ma poprawić, cały samochód zakopcony i pare razy miałem ogień w bagażniku, stałem z butelk± wody i polewałem , to najlepsze było to kiedy stwierdził pan, że to już koniec dotkłem puszki a ona buja sie jak chce )... można by wiecej pisać...
polecam kolesi z łódzkiej i z sandomierskiej(w bramie)
panow z łodzkiej równiez polecam ,tylko lepiej sie umowic
lecz panow w branie z sandomierskiej "Serwis OPALA", mozna polecic ale to jak masz zaduzo kasy :)za wspawanie strumienicy powiedzial mi 100zl
tyle odemnie
nie jest to taki problem jak by sie moglo wydawac bartek ma na to rozwiazanie
otoz... pierwsza rzecz jaka musisz zrobic to wiedziec ile i czego musisz kupic, czyli ile potrzeba kolanek i ile prostych rur. gdy to wiesz praktycznie pozostaje tylko to pospawanie i mysle ze w tym ukladzie najlepiej bedzie to zrobic na tej lodzkiej
mi za pospawanie wszystkich rurek do mojej Hondy powiedzieli 300 ale mysle ze mozna by tam jeszcze pertraktowac
w calym tym temacie pojawia sie pytannie, wrecz kluczowe dla calej sprawy, mianowicie ile tych rurek trzeba i kolanek? i tak sie sklada ze ja znam rozwiazanie kto byl u Macka Grabowskiego w Wawie pewie zauwazyl ze na scianie w warsztacie jest rozrysowany wydech od CRX'a tym samym zapytam Qowaxa jakie sa te wymiary i wrzuce Ci je w tym temacie i bedziesz mial wszystko zalatwione
gdybys kupowal na sandomierskiej to myslle ze za free dotna Ci te rurki jak potrzeba
edit
ponoc jest to 5 kolanek i potrzeba 3,6m rury
niestety ponoc za kazdym razem te dlugosci minimalnie sie zmieniaja wiec trzeba dociac pod konkretne auto
5 kolanek jakich?bo chyba sa rozne katy zagiecia, aha i ja chce wydech po prawej stronie samochodu wiec cyba odpadaja 2 kolanka i z pol metra rury
ja robilem na lodzkiej, sam pomierzylem, sam kupilem i jest orajt :]
a pospawali i zmontowali mi z lodzkiej...
tez dzisiaj pytalem i powiedzial ze mi to zrobi ogolnie jedyny koles z ktorym da sie normalnie o tym pogadac
Arszenik a sam docinales?jak tak to czym/gdzie/za ile?
Parowa moze razem pojedziemy to dostaniemy jakis rabat (napisz na pw lub gg ile ci powiedzial i co zawiera ta cena)
jezeli gadac to tylko z JANEM ZAPAŁA.
Ja nie docinalem, ale podniesli mi auto pomierzylem i pojechalem kupic... docieli tam gdzie kupowalem
sandomierska...
Łodzka to przy tym wymieka dzisiaj bylem na gornej 18 w Auto system pogadalem z kolesiem i powiedzial ze mi zrobi od kolektora do tlumika koncowego za 300zl z kwasowki tylko dopiero za dwa tygodnie ale juz jestem ugadany i czekam w cenie zawiera sie material i robocizna
co ty gadasz Parówa dzis tez tam jade!!!
pogadaj z kolesiem moze sie zgodzi bo fakt faktem nie chetnie sie zgodzil, ale razem z wydechem wymieniam rozrzad wiec moze byl bardziej przychylny pogadaj pobajeruj i poiwnien sie zgodzic wkoncu to dla niego dodatkowa kasa
tylko ze autosystem nie ma TIGu, nie spawaj± nierdzewk±. Bo tez tam bylem i wydaje mi sie ze tam robi± maniane... a nie robote... Znam tych ludzi bo moj brat tam pracowal - Nie polecam. Gadka gadk±, ale robota - NIE
murzyn tam wydech robil i chyba zle nie bylo moze juz maja TIGa
a takie pytanko odnosnie wydechu z kwasowki i normalnej stali
ma to jakies wieksze znaczenie????
i jeszcze rozrz±d??? u nich ????????
chyba se zartujesz ?
ja powiem tak:
jak za 300 zrobia caly wydech (w tym material) to sie oplaca bo sie pozniej tnio naprawi
edit
tu fotki pogietego i zerwanego zaworu. u mnie przyczyna byla inna nic zle ustawiony rozrzad ale taki moze byc efekt
tu widac jak zawor jest krzywy
a tu sama "glowka" zaworu po kolizji z tlokiem
tak wyglada polamany zawor
ja za same rurki+kolanka dalem 300zl(3m+6kolanek) wiec nei wiem z czego oni ci to robia
gornej 18
To jest u guzika??
Arszenik ale nierdzewke da sie spawac migiem.
a po migu spaw jest wystarczaj±co wytrzymały i nie ma zmian w strukturze stali powoduj±cych korozję stali/spawu, przez powiedzmy następne 5 lat ?
Zacznie Ci rdzewiec w tym miejscu i sie rozleci
to trzeba drut nierdzewny i bedzie ok
szczerze to tak to czytam i sie zastanawiam, chcecie z gowna ukrecic bata, niby tu zaoszczedzicei 50zl(niby bo jezdzac od zakladu i pytajac ile za to ile za tamto, wiececj wydacie na paliwo) pozatym taki wydech to raczej powinien pospawac ktos kto ma pojecie o wydechach,bo chyba kazdy wie jaka to delikatna rzecz w hondzie i ile znaczy,i powinien to zrobic ktos kto ma pojecie jaki wydech jest potrzebny??Nie lepiej odlozyc ta inwestycje i dozbierac grosza i zrobic cos lepszego?
szczerze to tak to czytam i sie zastanawiam, chcecie z gowna ukrecic bata, niby tu zaoszczedzicei 50zl(niby bo jezdzac od zakladu i pytajac ile za to ile za tamto, wiececj wydacie na paliwo) pozatym taki wydech to raczej powinien pospawac ktos kto ma pojecie o wydechach,bo chyba kazdy wie jaka to delikatna rzecz w hondzie i ile znaczy,i powinien to zrobic ktos kto ma pojecie jaki wydech jest potrzebny??Nie lepiej odlozyc ta inwestycje i dozbierac grosza i zrobic cos lepszego?
niektorzy tego nie łapi± i wlasnie z gowna bata kręc± tzn. tak ja uwazam i widze ze nie tylko ja...
tez chcialem przyoszczedzic w porownaniu np. do SSG bo sam kupilem rury i zawiozlem kazalem pospawac tak a nie inaczej... wyszlo mi 40% taniej niz SSG i tez kwas.
mam zdjecia wydechu rudzinskiego z d16z6 ( poczatki jego solki ) wiec beda robic na podstawie tego co zobacza oczywiscie chodzi mi tu o ogolny zarys. Dowiedzialem sie ze nie spawaja tego tak jak normalnych rur tylko drutem nierdzewnym ( dokladnie nie wiem o co chodzi ) i zapewniaja ze nie bedzie to rdzewialo.
Szczerze to mnie to wali z czego ukrece tego bata moze byc nawet z plasteliny :]
panowie wypowiem się tu jako spawacz ( bop jestem nim od 5 lat) jeżeli chodzi o spawanie tig-iem.... jest to jedna z lepszych metod ł±czenia rur i też jako spoiwo stosuje się drut ze stali nierdzewnej, jednakże MIG A RACZEJ MAG w przypadku kwasówki jest łatwiejszy w wykonaniu i tańszy przede wszystkim... i na pewno nie zacznie rdzewieć jak to jeden z was napisał ... mag ma takie same zalety jak i tig tyle że to nieco inna metoda. tig polega na jonizowaniu gazu i za pomoc± tego wytwarza się łuk elektryczny w przypadku maga łuk powstaje na końcu drutu ( również z kwaski) . tig jest o tyle leszy że w czasie spawania występuj± mniejsze strefy wpływu ciepła na materiał przez co materiał traci swoje wła¶ciwo¶ci na mniejszym odcinku ... to tyle odemnie
wszystko sie zgadza tylko trzeba pamietac zeby drut ktorym spawal nie byl byle jaki tylko do kwsiaka
no i padly wszystkie mity ludzi którzy nawet nie mieli spawarki w ręce
bartuniu ja cały czas wspominam o tym drucie do kwasiaka. poza tym chętnie bym się zajoł waszymi wydeszka,i ale niestety spzrętu się jeszcze nie dorobiłem a w aktualnej pracy niestety nie mam możliwo¶ci zrobić tak iej fuchy .. może kiedy¶ ........
Zapała na Łodzkiej mi mowil ze Tig-a da sie kupic za 2k takiego zeby dalo sie zrobic wydech, wiec to raczej nie majatek. 4 wydechy i sie zwraca
KRUKU po co inwestować w co¶ co będzie użyteczne tylko w spawaniu wydechoow i cienkich blaszek ja potrzebuje konkretnego sprzętu którym pospawam aluminium i inne grubsze materiały a nie tylko rurkę o ¶ciance max 3mm a taki TIG to już ponad 6 kafli kosztuje
ja tylko napisalem ze do wydechow obleci taki za 2tys. Jakbym mial umiejetnosci i wiedze to bym sie nie zastanawial, no jeszce podnosnik by sie przydal bo znacznie ulatwia sprawe..
poza tym chętnie bym się zajoł waszymi wydeszka,i ale niestety spzrętu się jeszcze nie dorobiłem a w aktualnej pracy niestety nie mam możliwo¶ci zrobić tak
a jak załatwie ci sprzeta i miejsce do zrobienia tego to przyjedziesz do mnie i mi pospawasz
nie mam nic przeciwko niedĽwiadku , załatw sprzęt materiał miejscówke piffo i się zrobi czego będe potrzebował napiszę ci na PW
http://www.allegro.pl/ite...er_michael.html
gdzie wstawic taki tlumik zaraz za kolektorem czy na miejsce starego tlumika srodkowego?
zwykły galwanizowany tłumik ¶rodkowy. ja wstawiłem w miejsce ¶rodkowego, a dokładnie tam gdzie mi idealnie pasował żeby rurka nie była za nisko.
a da sie to gdzies taniej kupic czy lepiej ten z allegro
taniej to tylko na allegro.
tu taka ciekawostka
auto: CRX Del Sol EH6 1992r
silniczek D16Z6
mody goła seria, jedynie kompletny przelod od kolektora az po tlumik koncowy, bez kata, z super mega czadow± i na wypasie strumienic± wszystko to na 2,5"
rezultaty 132,3KM/6500obr/min i 151Nm/5600obr/min
ciesze sie ze mniej wiecej serie silnik trzyma. prosze o jak±¶ fachow± ocene wykresu na priva bo tu nie wolno
http://img152.imageshack....mage=crxxa3.jpg
zrodlo z http://www.honda-crx.info...ghlight=#201853 na samym dole