Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
Wiec tak moze ktos sciagal orginalna kiere w civicu HB 92-95 bo nie chcem niczego urwac jak zdjac ta maskownice co jest na przodzie poprostu wyrwac ja bo jest na jakis zaczepach czy trzeba cos odkrecic. A druga rzecz jaka mnie trapi to to ze naba nie ma zadnych srubek od strony gdzie trzeba ja zalorzyc na trzpien i nie wiem jak ona sie tam blokuje masakra szukalem po necie ale nigdzie nie ma tego.Wyglada to tak:
Jezeli nie ma z tyłu kierownicy żadnych ¶rubek to jest zatrzask. Jeżeli s± dotrzyj do nich i je odkręć.
Jak juz sciagniesz kierownik to odkrecasz srube trzymajaca kierownice na wielkoklinie i sciagasz kierownice. Na to zakladasz nabe i dokrecasz sruba (w miedzy czasie plastikczki i ta blaszana podkladke odpowiedzialna za klakson - musisz tez przylutowac kabelek zeby dzialal) - także nie bój się nic nie spadnie
Potem na nabe przykrecasz kierownice i jest ok.
A wogole najpierw ustaw sobie od razu kola prosto, i kontroluj ustawienie srub do mocowania na nabie (dla kierownicy) zebys mial potem prosto kierownik.
Robilem tak u siebie dziala i jest ok
tak wyglada ta naba
ja jak zakładałem to miałem kupę roboty...
jak przykręcisz przejedĽ się sprawdĽ czy jest prosto a z do¶wiadczenia wiem że to się żadko zdarza za 1 założeniem...