Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
moze mi ktos powiedziec ktory silnik jest leprzy jezeli mam zamiar kupic CRX del sol?? VTEC czi Vti??VTEC czyli d16z6 to 125 KM w serii
VTi to 160 KM w serii
miałem oba silniki i oba sa swietne ale moc mówi chyba sama za siebie
rado ale czy Vti kreci sie tak samo wysoko jak vtec??
VTEC to nazwa pewnego rozwiazania a nie nazwa modelu! Rado nie powielaj bledow
i ESi i VTi sa wyposazone w silnik z VTEC z tym, ze jeden jest jednowalkowy (d16z6, d16y8 SOHC VTEC) a drugi dwu (B16A2 DOHC VTEC)
no wiec ktory leprzy ??;>
do czego?
Rado nie powielaj bledow
no tak, ale czasami sie tak mówi
tu masz specyfikacje
B16A2
* VTEC
o 1996-2000 Honda Civic VTiR (EK)
+ Displacement: 1595 cm3
+ Compression: 10.4:1
+ Power: 160 hp @ 7800 rpm & 113 ft·lbf @ 7300 rpm
o 1999-2000 Honda Civic Si (EM1)
+ Displacement: 1595 cm3
+ Compression: 10.2:1
+ Power: 160 hp (118 kW) @ 7600 rpm & 111 ft·lbf (151 N·m) @ 7000 rpm
+ Transmission: Y21 S4C
D16Y8
* VTEC
* Found in:
o 1996-2000 Honda Civic EX
o 1996-1998 Honda Civic Coupe iSR (UK model)
o 1997-2000 Acura 1.6EL
+ Displacement : 1590 cm3
+ Bore and Stroke : 75 mm X 90 mm
+ Compression : 9.6:1
+ Power : 127 hp @ 6600 rpm & 107 ft·lbf @ 5500 rpm
+ VTEC Switchover: 5200 rpm
+ Valvetrain : SOHC VTEC
+ Fuel Control : OBD-2 MPFI
D16Z6
* VTEC
* Found in:
o 1992-1995 Honda Civic EX/Si, Del Sol Si,
+ Displacement : 1590 cm3
+ Bore and Stroke : 75 mm X 90 mm
+ Compression : 9.4:1
+ Power : 125 hp @ 6600 rpm & 106 ft·lbf @ 5200 rpm
+ VTEC Switchover 4800 rpm
+ Valvetrain : SOHC VTEC
+ Fuel Control : OBD-1 MPFI
tak jak Bartsz mówi zaley do czego lepszy
do szybkiej i jazdy i do ewentualnego tuningu
widze ze masz 18 lat i pewnie dopiero prawko odebrałes ( popraw mnie jak sie myle ) wiec moze na poczatek polecał bym Ci ten słabszy motor...
pragne zauwazyc pewien fakt prawko dopiero odebralem ale jezdze juz sporo czasu samochodem... a szybko jezdze jak tylko jest to mozliwe i wiem ze nikomu sie nic nie stanie... A jak szalec na calego to na torze...
wybór nalezy do Ciebie ja mam teraz b16 i jestem zadowolony ( gdyby nie jeden fakt )
sebas ma d16 z kompresorem i wywaliło mu 210 KM
daj B16 na 0.5 bara bedziesz miał 250 KM
powyzej tego juz sie zaczyna zabawa z kucem silnika. wyzsze koszta
jesli miałbys robic NA to niech się Bonczek wypowie w temacie, miał jedno z najmocniejszych D16 w polsce ( dohc)
kup dizla nie piernicz
Ale nie milalo byc o tym kim jestem tylko chcialem wiedziec czym sie roznia te dwie wersje i ktora jest leprza??
Czyli DOHC?? Czyli mowisz o silniku b16a2??
Phone dlaczego zmieniłes swój wiek ?
Nie mówie o B16A2 tylko o D16Z5 DOHC występuj±cych w CRX
chcesz moge zmienic jeszcze raz zmieniam go caly czas:P nikt nie moze wiedziec ile mam lat:P TEN BEDZIE NAJODPOWIEDNIEJSZY
jak tam chcesz
ej no mam te 18 lat ale nie zmienia to nic bo niekotrzy maja 18 a zachowuja sie jakby mieli 10 Mniejsza o to... Ja mowie o DEL SOLU a nie CRX... a nie wiesz ile tak na oko kosztowalo zalozenie kompresora??
stary masz wszytsko na forum - popratrz sobie do temtu przema - calosc prac opisal i dal ceny czesci.
do sohc VTEC masz tansze czesci i jest ich wiecej ...
B to jest B ... wieksze pole manewru ale tez kasa wieksza potrzebna
glupio pytasz ...
...
dobra dzieki!! wszytskim
pragne zauwazyc pewien fakt prawko dopiero odebralem ale jezdze juz sporo czasu samochodem... a szybko jezdze jak tylko jest to mozliwe i wiem ze nikomu sie nic nie stanie... A jak szalec na calego to na torze...
to ile zrobiłe¶ kilometrów ja mam 3 lata prawko zrobiłem dobrze ponad 100ty¶ i nadal nie umie jeżdzić dobrze, a 125 koni Ci wystarczy na pocz±tek naprawde pierw kup potem my¶l co dalej bo zazwyczaj z wielkich planów mało co wychodzi
sebastiankielce, luzuj. przeciez wiec co robi
sebastiankielce, luzuj. przeciez wiec co robi
i kolejny roz... się gdzie¶ na słupie albo co¶
i dlatego był ten ironiczny usmieszek na koncu mojej poprzedniej wypowiedzi
koniec OT
d16z6 moim zdaniem najlepszy stosunek mocy jazdy i ceny . 125 hp serja 140 hp z małym *nakładem kasy 180 hp rekordy. zaje..sty na miasto ,da sie jechać od 1000 do 2500 ruwno z tłumem , jak pomylisz jedynkę z dwójk± nikt sie nie kapnie .zapominasz o zmianie biegów .tanie soft po którym urywa dupe .lekki dobrze sie prowadzi .do 140 km/h na trasie wyj±tkowo mało pali ,tanie czę¶ci ,tanie skrzynie itd .jak sie wysra to tani remont (silnik można kupić za cene wałków do b16)
b16....
zapierdd, niestety od 6000 ,czę¶ci drogie , przebudowa droga ,skrzynie drogie ,spora waga .160hp rekordy 210 - 217hp na miasto mało kulturalny ,trzeba mieszać biegami .dobry z pod ¶wiateł .
dlatego mam d16z6 i b18c4
*3-4 tysie
potwierdzam słowa suhego do tego D16Z6 jest najtańszy w modach, zakuwaniu itp itd...
do tego D16Z6 jest najtańszy w modach, zakuwaniu itp itd... mocno wzgledne pojecie.
czemu d16 jest tansze w kuci od b16? konkretnie.