Internet to potÄga ÂŤ ObserwujÄ, myĹlÄ, piszÄ â serwis Goldenrose
zakładam temat bo na serwerach gdzie nie gdzie anty rasz jest w złych miejscach bądź niedopracowanyja chciałbym zwrócić uwagę na mapę de_2clan_fire czy de_cpl_fire gdzie jest on na pewno w złym miejscu ponieważ CT nie ma jak się bronić, CT powinno móc wejść na mostek nad długą a anty rasz powinien być przed drabinką.
Z drugiej strony rasz powinien być w tym miejscu gdzie był wcześniej ponieważ to co teraz jest zrobione w tamtym miejscu to chyba duża pomyłka.
Pisałem już z tą sprawą do QuickSilvera, bo to chyba on jest odpowiedzialny za anty rasz i może przy nim majstrować, ale nie doczekałem się odpowiedzi, a temat myślę że się przyda.
Od siebie dodam, ze niekiedy na TP #3 antyrasz wyłącza się już w momencie zaczynania kolejnej rundy. Mam screeny z cs_italy jak ledwie zaczęła się runda, a już pisało "*** wolno raszowac ***, zaznaczę jeszcze że .null był przy tym jak to było.
Zwróćcie na to ile czasu pozostało do zakończenia rundy.
zaznaczę jeszcze że .null był przy tym jak to było.
I co z tego, że był? On nie ma na to żadnego wpływu -,-
"musk_on" -,-
I co z tego, że był? On nie ma na to żadnego wpływu -,-
JOsE, mi nie chodzi o to, czy on ma na to wpływ czy nie ale powołuję go na świadka tego zdarzenia
JOsE, mi nie chodzi o to, czy on ma na to wpływ czy nie ale powołuję go na świadka tego zdarzenia
Chyba znowu kogoś sprzedajesz, znowu publicznie.. ;x
Czasem na początku rundy tak pisze, bo zostaje ta wiadomość z końca poprzedniej rundy, minie czas antyrushu po czym tt/ct szybko padnie i wygrana danego teamu. Na początku następnej rundy ta wiadomość zostaje.
Oczywiście mogło się coś pojebać i antyrush może nie działać, ale często taki przypadek widzę jak gram
ale zauważ kosa że masz screeny jak po połowie minuty rundy tt jest już na respie ct, czyli anty rasz musiał nawalić.
ja chciałbym zwrócić uwagę na mapę de_2clan_fire czy de_cpl_fire gdzie jest on na pewno w złym miejscu ponieważ CT nie ma jak się bronić, CT powinno móc wejść na mostek nad długą a anty rasz powinien być przed drabinką.
Z drugiej strony rasz powinien być w tym miejscu gdzie był wcześniej ponieważ to co teraz jest zrobione w tamtym miejscu to chyba duża pomyłka.
Zgadzam się z Tobą Kris.
gdzie poprawic granice ? prawie, ze wszedzie. na dd2 mozliwosc wejscia na gale i anty rasz przy "zielonej" na srodku, mozliwosc wejscia do trupa. nuke, anty rasz przy radiu, na aztecu mozliwosc wbiegniecia do konca mostu, nie wiem jak jest z granicami na trainiei i inferno bo dawno nie gralem na non steamie. wiele razy ten temat byl poruszany, o ktorym wlasnie napisalem, ale bezskutecznie bo zawsze byly sprzeciwy
gdzie poprawic granice ? prawie, ze wszedzie. na dd2 mozliwosc wejscia na gale i anty rasz przy "zielonej" na srodku, mozliwosc wejscia do trupa. nuke, anty rasz przy radiu, na aztecu mozliwosc wbiegniecia do konca mostu, nie wiem jak jest z granicami na trainiei i inferno bo dawno nie gralem na non steamie. wiele razy ten temat byl poruszany, o ktorym wlasnie napisalem, ale bezskutecznie bo zawsze byly sprzeciwy
Na nuke nie widze sensu, na d2 moze troche wyrowna to szanse a na aztecu nie da rady (rash na koncu mostu = prawie cala woda dostepna dla ct - i tak tero ma tam trudniej a w tej sytuacji przy marnych graczach nawet z respa by nie wyszli.)
@ Mosiek i Kossuś
Z tego co zauważyłem to na mapach na których nie został ustawiony antyrush (a na serwerze jest) ta wiadomość wyświetla się od razu.
zakładam temat bo na serwerach gdzie nie gdzie anty rasz jest w złych miejscach bądź niedopracowany
ja chciałbym zwrócić uwagę na mapę de_2clan_fire czy de_cpl_fire gdzie jest on na pewno w złym miejscu ponieważ CT nie ma jak się bronić, CT powinno móc wejść na mostek nad długą a anty rasz powinien być przed drabinką.
Z drugiej strony rasz powinien być w tym miejscu gdzie był wcześniej ponieważ to co teraz jest zrobione w tamtym miejscu to chyba duża pomyłka.
Pisałem już z tą sprawą do QuickSilvera, bo to chyba on jest odpowiedzialny za anty rasz i może przy nim majstrować, ale nie doczekałem się odpowiedzi, a temat myślę że się przyda.
jeśli przestawię granice to tt będzie miało praktycznie 2 drogi przejścia łatwe do obstawienia, co drastycznie zmniejszy im szanse na wygrana, sprawdzałem, i w większości przypadków tt dostawało po dupie bo nie mogli z respa wyjść nawet, chyba ze nie bardzo rozumiem w którym miejscu chcesz postawić ta granice, najlepiej zamieść mi rzut mapki z góry z granicami gdzie Twoim zdaniem powinny sie znajdować
P.S
jeśli ktoś ma inne propozycje zmian niech najlepiej pokaże mi je na zrzutach bo po opisie nie zawsze da sie dojść o co komu chodziło
te czerwone kreski namalowane w paincie to miał być anty rasz
może być ?
To dobrze myslalem jak ustawiałem, nie przejdzie to bo tt z respa sie nie ruszy nawet
czemu? kiedyś nawet nie było na dole granicy raszu a ta druga była dalej i jakoś się grało...
Może chociaż coś takiego (ta mapa wyżej trochę inna niż ta na serwie)
Na starym forum był ten temat i zamieściłem tam granice raszu, które są najlepszym rozwiązaniem dla serwerów TP. Nie wiem, teraz już tego nie ma.. -,-
jeszcze raz wnoszę o zmianę granic raszu na mapie de_clan2_fire na zamieszczone tutaj
to co teraz jest pozwala CT na bronienie się wyłącznie na BS'ach, to jest bez sensu, jak takie coś chcesz zostawić Quick to lepiej tą mapę od razu usunąć z mc
Albo zrobić jedną przy wejściu do środka, o:
tak było wcześniej... rzeczywiście tam akurat można trochę cofnąć ten anty rasz ale most musi być dostępny dla ct...
Tak jak było wcześniej było dobrze. O
Problem z antyraszem w kanałach na cs_siege (TP #3), można przejść go idąc na kucaka.
Dowód w postaci demka
siege.dem