ďťż

długo utrzymuje się na zsaniu wysokie spalanie 1.3 16v 95r

site
Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
witam mam taki problem z swoją honda gdy jest zimna bardzo długo trzyma ja na zsaniu obroty wchodzą pod 2 tys... wiadomo wiąże sie to też z większym spalaniem... np wyjeżdżam na miasto jeżdżę tak ok 5 6 min i nadal utrzymuje sie to samo ... i spalanie nawet sporawe bo potrafi łyknąć w cyklu mieszanym 8 9 l na 100 to sporawo jak na taki silnik
za odpowiedzi dziekuję bardzo


stary to jest bardzo normalne spalanie jesli chodzi o honde z dseria to mozna powiedziec ze spalanie jest odwrotnie proporcjonalne do pojemnosci (nie liczac tych eco - to dla tych to sie zaraz beda sprzeczac )
podejzewam ze odrazu jak oodpalisz wlaczasz na cieple powietrze a wtedy wskazowka od temperatury podnosi sie dluzo ciezej przez to i ssanie wylancza sie pozniej ale na spalanie nie masz co narzekac
no faktycznie ale jak jeszcze takich mrozów nie było to tak samo sie utrzymywało


Wydaje się że to norma

I tak nie jest źle miałem punto 1.1 co po mieście paliło 9-10 w zimę
i to na styl jazdy jak z teściową do rejenta.
jeśli masz tak długo to sanie to przesmaruj sobie wszystkie te pocięgła które są przy gaźniku może na którymś masz dóżo starego smaru który przy takiej temperaturze jest gęsty i stawia dóży opór jeśli długo zagrzewał by ci sie samochód to może być jeszcze termostat umnie spalanie przy 1.3 16V 94r w cyklu mieszanym to około 7.5-8l obecnie a nogi niemam lekkiej.
Wylaczal ktos wogole ssanie
Ciekawe jak by silnik pracowal
U mnie nie ma, i nie ma sond
Jak jest zimno to sie krztusi, trzeba go chwile podtrzymac gazem, pozniej dostaje pierdolca i chwilke faluje a po maks minucie juz jest ok.
w d13b2 to jest norma kolego komar. Ja pierwszej zimy tez bylem w lekkim szoku jezeli chodzi o spalanie tego auta, tak samo jak i o ssanie o ktorym wspominales, i bardzo opornym nagrzewaniu sie silnika, ale nie przejmuj sie to jest zupelnie normalne i nie trzeba sie tym przejmowac A spalanie 8/9 L na 100 to itak jeszcze jest w normie Bywalo gozej, przynajmniej w moim wypadku
witam

w mojej d15b2 występuje podobny problem z saniem
jutro mam zamiar przytkać mu wlot powietrza na chłodnice
kawałkiem filcu. muj ojciec stosuje to jakże banalną metodę już kilka lat.
nie wiem czy spalanie spadnie ale napewno bedzie cieplej w autku.
trzeba tylko pamiętać aby nie zatkać całej chłodnicy, trzeba troszkę popróbować i wyczuć.
pozdrawiam
przy wersji gaźnikowej jak jest dolot powietrza (czarna plastikowa rura) to jest jeszcze taka kopółka do której dochodzi wężyk. W momęcie odpalenie pojawia sie tam podciśnienie które podnosi klapke która jest wewnątrz róry i przełącza dopływ powietrza nie z nadkola ale z kolektora czyli ciepłe powietrze i jak bimetal który jest za filtrem powietrza złapie tem to sie odtiera jednocześnie likwidując podciśnienie w wężyku który idzie do róry dolotowej sprawdz czy masz tam podciśnienie i czy przesłona lekko działa

Co do spalania miałem ostatnio problem z blokującym sie tylnim lewym kołem gdzieś przycinały sie szczęki i nie dobiały teraz to było ewidętnie widać ale kiedyś niby było dobrze a jednakk podregulowałem i na tarsie kielce kraków i spowrotem spalanie wyszło na poziomie 6.2l wiec czasami trzeba by może sprawdzić czy chamulce dobrze odbijają jak jest wysokie spalanie.
dzieki za informacje nie wchodziłem tutaj ostatnio bo miałem wypadek honda i tak jakoś...
witam. podczepie sie pod temat bo przeraził mnie wynik po dzisiejszym tankowaniu...mój D14A3 wyszedł mi na 100km...14,5 l :/ Czy ktoś jest w stanie wytłumaczyć mi ten fakt? Czy jeżdżę spokojnie czy go przypałuje to wychodzi w tych granicach :/
może sonda lambda powiedziała dowidzenia... przyczyn może być wiele np kopułka, palec, kable itp...
Sonda,świece,rozrząd,filtry nowe.
może małe trasy robisz? Jeszcze bym obstawiał termostat
Jak na razie głównie po miescie ... prawko odbieram dopiero za tydzień po 7 miesiącach jazdy bez :] Krótkie trasy aż tak wpływają na spalanie ?
jasne moja corsa jak było ciepło w mieście koło 7-8l w zime koło 10l no i sprawdź czy Ci sie termostat otwiera i zamyka kiedy trzeba bo może jeździsz na niedogrzanym silniku dlatego tak Ci pali.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • reszka.htw.pl
  • All right reserved.
    © Internet to potęga ÂŤ Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose