ďťż

Spalanie benzyny

site
Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
Kto sie orientuje ile powinna palic Honda Accord 2.0i LS 93r V gen benzyny ?? po miescie.


Siena. Temat już był (gaz) http://forum.honda-kielce.pl/viewtopic.php?t=2347
Wiec tak, po niżej 10l. nie zejdziesz na pewno!
...no i zależy jak jeździsz! licz norme 11-12l.
mam pytanie czy uszkodzona sonda moze powodowac wieksze spalanie ??
jak najbardziej może


a w ajki sposob moge sprawdzic sonde?? czy jest srwana czy lipna
ja mam uszkodzoną sonde i niezauwazylem wiekszego spalania i pogorszenia osiagow auta
ale wesz jakie jest u mnie spalanie
Adik, powinien swiecic Ci sie blad nr1

Bombel hmmm powinien Ci palic jak smok + ecu code 1. nie swieci Ci czek? bo moze masz sprawna sonde?
Bartku jak ja komputera nie mam
za 100zł to jest okolo 22l robie bez problemu 300km i niekiedy sobie popałuje, wiec chyba jest dobrze i czek sie pali
to ja zrobie za 100zl 200km

Bartku jak ja komputera nie mam
to znaczy ze nie wiesz co masz

Adik napisał/a:
Bartku jak ja komputera nie mam

to znaczy ze nie wiesz co masz
to ma czy nie ma bo ja juz nie wiem?
jesli nei ma kompa to po co sonda lambda?

ale ogolna odpowiedz na Twoje pytanie brzmi:
tak, jesli sonda lambda jest uszkodzona zazywczaj (jesli nie zawsze? bo po tym co bombel napisal to nie wiem czemu tak jest) powoduje zwiekszone zuzycie paliwa.


to ma czy nie ma bo ja juz nie wiem?
jesli nei ma kompa to po co sonda lambda


moze sprzedał, nie wiem a wszystkim steruje .... hym no własnie kto lub co ? <koniecjajec/>
zeby sprawdzic sonde musisz miec miernik o wysoiej czestotliwosci probkowania albo oscyloskop. Zreszta przeciez chopak z elektryka jestes to pewnie o tym wiesz
co do komputera ok jest , no ale mi zaden blad nie wyskoczy poniewaz to jest najprostszy jaki moze byc oscyloskop sie zalatwi
Sonda jest po to aby korygowac mapy czytane z komputera przy małych obciążeniach. Jeżeli mapy są jakieś spokojne to nawet przy uszkodzeniu sondy auto nie będzie przerywac ani nie zauważymy nadmiernego spalania - sam ostatnio przerabiałem temat. Bo w momencie uszkodzenia sondy komp wywala checka ze sonda nie halo i zaczyna czytac mapy bez korekty prosto z kompa.
to teraz na chlopski rozum prosze
bonczek na 100% tak jest? bo jak ja mialem padnieta sonde to mi przelewalo paliwem i puszczal czarnego dymka(tak jakby dawal max ilosc paliwa). Palila mi wtedy 14L/100
U mnie tak bylo i z tego co wyczytalem i sie dowiedzialem to tak jest.
nie do konca bonczus jest tak jak mowisz, sonda wydaje mi sie ze moze tak pi... ze sie zwiesi i daje pelne napiecie albo minimalne 0,2V-1V co jest rowne maxymalna lub minimalna dawka paliwa... u mnie żarło ok 15/100...
Komputer wiedzac ze sonda jest kaput odlacza ja i wywala checka - taka teoria

Komputer wiedzac ze sonda jest kaput odlacza ja i wywala checka - taka teoria a w praktyce 100 różnych rzeczy można wpisać pod tematem uszkodzonej sondy.i niestety to czy wywali zależy od jego zawansowania budowy .

jak sie przebije do grzałki to mamy do paru wolt na wyjśćiu i komp zuboży mieszanke, jak zewrze do masy to komp dowali paliwa . itd z różnym skutkiem.
co do sprawdzenia to nawet miernik za 20 pln da rade.
podłączasz do sondy i sprawdzasz napiecie ,potem piszesz co zobaczyłeś i ktoś cie uświadomi.
nie da rady. sa za wolne.sprawdzalem

nie da rady. sa za wolne.sprawdzalem
dobra dobra najgorszy miernik w rodzinie ma mój syn i jego działa lux.(no oczywiście zależy kto obsługuje )
ile odczytow na sekunde robi Twoj miernik?
Hmm... sonda lambda jest najczęstszą przyczyną dużego wzrostu spalania. Jak u mnie padła w CRXie to przy jeździe ok 3000obr nie mogłem zejść poniżej 10l. Błąd oczywiście wywaliło ale niekoniecznie wywali. U mnie akurat była cała pokruszona w środku i jak wykręciłem to mogła za grzechotkę robić. Ale może też być lekko walnięta i będzie działać ale prawidłowśc jej działania to już inna bajka. Ja bym proponował jednak zorganizować oscyloskop - wtedy pomiar będzie dokładny ale zanim to zrobisz to może ją wykręć i wizualnie zobacz - może też masz grzechotkę to bez pomiarów się obędzie.

Pozdro
wizualnie to jest sprawna

co do komputera ok jest , no ale mi zaden blad nie wyskoczy poniewaz to jest najprostszy jaki moze byc

troche Cię nie rozumiem - jak najprostszy - masz sterowanie PGM-Fi, masz ECU więc musi błędy wywalać. W Rexie z 90r komp ma szybkę za którą jest dioda i wybłyskuje błędy po przekręceniu kluczyka. W Accordzie z tego co pamiętam to tego nie ma ale inaczej się diagnozuje - chyba wybłyskuje kontrolka CHECK (a świeci Ci się CHECK wogóle jak przekręcasz kluczyk przy odpalaniu? - bo u mnie nie świecił - spalona żaróweczka)
jedyne diody jakie zapalaja sie przy odpalaniu to olej i akumulator
no to sprawdź bo pewnie masz spaloną kontrolkę i dlatego Ci check nie świeci i nie widzisz czy jest błąd czy nie ma
no ale dopiero co zmienialem podswietlenie i diody sa wszedzie tam gdzie jest mozliwe jej palenie , pamietaj ze ja mam najprostsza budowe auta jesli chodzi o uklad elektryczny elektroniczny

wydaje mi sie ze mnieratuje oscyloskop i podlaczenie pod komputer
hmm... jeżeli masz dostęp do oscyloskopu to pewnie że podłączaj to będzie pewne wtedy przynajmniej co do sondy lambda. Ale że się check nie pali to bardzo dziwne. Co prawda ja w mazdzie 626 nie mam wogóle kontrolki check ale to już inna bajka
no i ja tez nie mam takiej diody bo jedyne co u mnie jest elektrycze to sterowanie swiatlami
a jakie masz zegary - takie:

http://allegro.pl/item352...ta_licznik.html

czy może takie

http://allegro.pl/item363...3r_okazja_.html
ja mam Civica nie accorda
a sorki bo temat zakładał Amorek i pisał o Accordzie i mi sie tak jakoś poj..ło. To tymbardziej bo w cifie v gen powinna być ta kontrolka - przynajmniej ja w coupe miałem
W 1.3 nie widzialem jeszcze u nikogo, ja tez nie mam. W 1.5 juz widzialem, wiec moze 1.3 jest takim brakujacym ogniwem
Ale jest ta diode w kompie pod nogami pasażera.

Ja mam d13b2 i miga ta dioda chyba że to nie ta dioda
nie ma checka w 1.3, jest tylko kontrolka na kompie w nogach
yyy dioda pod nogami pasazera?? w ktorym miejscu??
podnies dywanik po prawej stronie u pasazera, odchyl ta czesc co sie nogi opiera / pod nogami...
no to będzie jak w rexie, szybka a za szybką dioda, przekręcasz kluczyk i wybłyska Ci błędy jeżeli takowe są
1 migniecie = dzien dobry
kolejne:
długie zaświecenie = Xx
krótkie zaświecenie = xX
x to cyfra... czyli 2 długie 1 krótkie to 21. i potem kolejne bledy jesli sa
A prawdopodobnie komputer powinien być taki

masz tam szybke i diodę

to ja zrobie za 100zl 200km

no to przeciez 8 palic ci nie bedzie, trzeba liczyc przy pedziowaniu 10 a normalnie 11-12

czyli jezeli za 100 zl robisz 200 km to wszystko ok, nowe auto nie jest

no to przeciez 8 palic ci nie bedzie, trzeba liczyc przy pedziowaniu 10 a normalnie 11-12

czyli jezeli za 100 zl robisz 200 km to wszystko ok, nowe auto nie jest


chyba troche przesadzasz około 10l to mi palił Rex jak troche popałowałem a troche jeździłem "normalnie" a nie civic 1,3 a poza tym napewno cały czas nie pałuje więc nie jest wszystko ok. Myśle że powiniem się w 8-9l zamknąć po mieście a nie 11-12 - bez przesady
civic 1,3 pali 10l potwierdzone przez wiele osób sam miałem to wiem jak sie pałowało to potrafił zjeść 11l

civic 1,3 pali 10l potwierdzone przez wiele osób sam miałem to wiem jak sie pałowało to potrafił zjeść 11l

co ty mówisz ja pierd..e. Skoro potwierdzone to nie bedę sie sprzeczał. Ja miałem d15b7 to nie było mowy o aż tak dużym zużyciu paliwa a jeżdziłem na kapciach 195/50/15. Przy średnim pałowaniu to 9-10 mi palił.

No to trzeba Adika zapytać jaki ma styl jazdy. Czy cały czas pała czy jeżdzi może bardziej ekono
wiec Adik odpowiada ze nnie zna jazdt ekonomicznej
no wiadomo przecież ze 1.3 ppali więcej niż 1.5 a 1.5 więcej niż 1.6 vtec itp.
najbardziej to mnie boli to ze moje auto pali wiecej niz vtec
No nie wiem moje 1.5 jak się postarałem raz pojechać ekonomicznie na trasie to zeszło do 6,5/100. 1.6 VTEC zejdzie do tylu?
ja w trasie 6,5 d16z6
no to gratki myślałem że VTEC troszkę więcej zjada
a Pondelka d15 w trasie poniżej 6 ale w trasie nie schodzi u mnie poniżej 10L
u mnie na trasie od mnie do wwa i powrot - 5.8
Moja d13 również tak jak Parówa, 9-10l w mieście ale na trasie to schodzi poniżej 6, i to właśnie mnie dziwi najbardziej no ale cóż coś za coś
moja D13stka ze 12-13 miasto paliła...
rekord nad morze 5.3 ostatnio jak jechalem bylo 5.7 a w miescie kolo 9 -10
moja na trasie pali 7,8 a na miescie to do 13
mi civic palił ok 6-7 trasa, a miasto od 8 w góre
ja się pochwalę moim silnikiem

d15z6

jazda w mieście:
-ekonomiczna: 6,5-7l/100km
-dynamiczna: max 8,5l/100km więcej chyba już się nie da

jazda w trasie:
-jechałem jak na razie tylko w góry i wyszło około 6,5l/100km
tylko jazda cały czas pod górkę (trochę wyższe obroty) oraz z górki (regulacja prędkości biegami)

ogólnie mam się czym pochwalić proporcja pomiędzy dynamiką silnika a jego spalaniem w porównaniu do innych modeli jest zdumiewająca

ogólnie mam się czym pochwalić proporcja pomiędzy dynamiką silnika a jego spalaniem w porównaniu do innych modeli jest zdumiewająca
to wejdz do d16z6 i świat ci sie zmieni .
ale najbardziej zdziwiło mnie e46 2,8 . Warszawa -Starachowice 7.4 ( ja prowadziłem )
D16Y7 w trasie 6,5l
miasto jeszcze nie wiem, bo hania czeka na papiery

Edit:
Zatankowałem do pełna i wyszło mi ze spaliła 6,2 w trasie przy prędkości 90-120km/h
Moje D15B2 na trasnie schodzi ponizej 6L d0 120km/h a w miescie od 7-9L

D16Y7 w trasie 6,5l
miasto jeszcze nie wiem, bo hania czeka na papiery

Edit:
Zatankowałem do pełna i wyszło mi ze spaliła 6,2 w trasie przy prędkości 90-120km/h


Mnie d16y7 palił w trasie 6,5 a miasto 8,5 ech....i wtedy potrafiłem marudzić a teraz już norma że pali mi auto 11.5
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • reszka.htw.pl
  • All right reserved.
    © Internet to potęga ÂŤ Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose