Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
panowie mam problem (h. civic 1.3 92r)autko mialo za duze obroty (ok 1500rpm) w sumie od wyjazdu od mechanika (zamiana gaznika na inny uzywany) koles mi powiedzial ze podkrecil obroty bo mu gasla i zebym sobie zminiejszyl taka nakretka za gaznikiem.
nakretke znalazlem, obroty zmniejszylem mniej wiecej na ucho bo nie mam obrotomierza. wszystko pieknie ladnie ale ruszylem i co swiatla to gasnie, nawet do swiatel nie dojade juz gasnie...troche zwiekszylem i dalej to samo tylko ze troche rzadziej no ale obroty slychac ze sa za wysokie...nie wiem co robic, czy to cos powaznego? .a i jeszcze sporo pali wiecej niz poprzednio...przynajmniej tak mi wychodzi z wyliczen...czekam na odp...dzieki z gory
Zobacz czy nie łapie gdzies lewego powietrza. dodaj gazu i przytkaj wlot którym zasysa powietrze. Może pucha gdzie¶ nie przylega...
w sumie od wyjazdu od mechanika no to wracaj do niego niech poprawia .
dlaczego zmieniałe¶ gaĽnik ? ,
no to gadalem z typem to mi powiedzial ze trzeba gaznik rozkrecic i z dwoch (bo tamten stary mam) zrobic jeden. nie wiem nie znam sie co z tamtym bylo ale znajomy mechanik mi mowil ze rozsypany a ze dorwalem inny w lepszym stanie to zamieniony zostal. ale powiem wam ze zauwazylem kiedy zgasnie na stoprocent. jak jade normalnie to looz (ale obroty za duze) ale jak mu dam wiecej gazu i zaczne ostrzej jezdzic to na bank zgasnie jak zwolnie prawie do zera jakby go zalewalo czy cos...
miałem takie autom z gaĽnikiem i nikt mi nie polecał zmiany a już w ogóle ruszania tego gaĽnika, tak więc nie wiem czy Ci kto¶ da rade to ogarn±ć
wymień silnik ostatecznie i tak wyjdzie Cie taniej niż grzebanie przy tym
wymien auto bedzie taniej niz zmiana silnika