ďťż

Jakie KLOCKI?

site
Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
Witam,

Ponieważ ostatnio zajechałem klocki aż do blaszek, co prawda juz wymieniłem (dzieki BARTOSZA uprzejmości w użyczeniu Garage'u ) chcialem was zapytać:

1) na jakich klockach jeździcie ? (firma... model)
2) ile średnio robicie km/klockach ?


Dopiero w srode beda sprawdzena hamulce - czy sa zuzyte, gdyz jak bylem ponad pol roku wczesniej na sprawdzaniu klocow, okazalo sie ze sa jak nie drasniete.

Na jakich jezdze nie wiem, ale z moich doswiadczen wynika ze:
Jesli duzo poruszam sie po trasie w predkosciach do 120km/h to zuzycie jest znikome, ale jak szarzuję, to je scieram w ciagu jednego-dwoch sezonów.

Powstal dla mnie prosty wpolczynnik. Im wiecej spale paliwa w krotszym czasie tym bardziej zuzylem hamulce i u mnie sie to sprawdza.

Jak w srode dojdzie do wymiany to wezme od mechnika paczkę i wypisze dane, producent, typ itd.
jak sie klocki nie scieraja to sie scieraja tarcze
no to ladnie, a ja zrobilem moze 5 tysia na swoich miekkich klockach (ale za to hamulce bajeczka)
nie ma to jak KJSy :]

2 sezony na klockach ? niezleeee... haha moje marzenia
gdyby Arszeniczek nie był taki wariat to i klocki jeszcze by żyly



gdyby Arszeniczek nie był taki wariat to i klocki jeszcze by żyly

Bo to wariat

Modliszka, na tym awatarze wsadzasz mu palec do buzi?

Miekkie klocki maja lepsze wlasciwosci, owszem bo lepiej dociskaja sie do tarczy, ale jak dasz twarde i bardzo dobrze wyregulujesz hamulce, czyli odleglosc od tarczy na granicy zera i poprawny docisk, to masz podobny efekt na dluzej na twardych Scieraniem tarcz sie nie przejmuj...
Moje maja jakies 15 lat i ledwie co ubyło
Jak zmienie to na wentylowane, ale tu jest ból... rowki sprawiają szybsze scieranie się klocków (jak na tarce)

Jak zmienie to na wentylowane, ale tu jest ból... rowki sprawiają szybsze scieranie się klocków (jak na tarce) Confused
tarcze wentylowane to niekoniecznie od razu rowkowane/nawiercane wszystko zależy jak się chce jeździć, lub na co chce sie wydawać piniondze. a swoją drogą to nie wierzę że nie masz tam u siebie wentylowanych tarcz.
a wracając do tematu:
Arszenik, na jakie wmieniłeś i dlaczego akurat takie
Piotr, ale wiesz, nie chodzi mi o to ze nie mam wentylowanych, gdyz normalnie tarcze sa podwojne, a w srodku jest przestrzen na oddawanie ciepla. To zwyczajne w wielu tarczach. Chodzi mi o tarcze sportowe, wentylowane, nacinane (rozne wzorki, dziurki, wglebienia itd)
Potoznie tarcza to tarcza, a ta sportowa ze wzorkami - tarcza wentylowana, ale juz nie istotne
Piotrze już drugi raz zakładam JURID J miękkie. (Dobra firma seryjnie montowane w mercedesach, bmw i innych) Pagid np. wystepuje w PORSCHE :] a to ta sama półka JURID/PAGID.

Za te pieniądze lepszych nie potrzebuje do seryjnych tarcz (nie wentylowanych)

- hamulec na prawde SUPER !
Mechanik sprawdził mi hamulce - znaczy klocki, moze do jesieni nie bedzie potrzeby wymiany. To by oznaczało że trzymają się daleko ponad rok. Przy mojej jezdzie... to dziwne Arszenik, co ile wymieniasz klocki?

No i zrobił resztę zmian:
Linka z pancerzem do maski
Cały wahacz lewy, górny
Końcówki drażków (oba)
Jakieś kolanka (co za kolanka?)
Kable zapłonowe (teraz mam niebieskie)
Świece
Olej
Filtr Oleju

i później geometria (ble...)

Po tym wszystkim pojechało się tak przyjemnie... mmmmm... bajka, a wkrótce sobótka Pozostało wyczyścić filtr powietrza i zatankować VPR.

......a rudziński zablokował mi posta Owszem chciałem z pełnym szacunkiem do Hondy i należycie zaprezentować civika, jak skończe te całą masę modyfikacji (czyli w wiosnę), bo teraz nie ma co pokazać poza tym co pokazuję

edit by rudzinski
bo jako moderator dbam o to zeby wszystko bylo w odpowiednich dzialach chcesz pokazac auto? mamy od tego dzial "Nasze Hondy"
Loopaku - na swoich teraz zrobilem moze 5-7tysia?
3, 4 traski miesięcznie po 250km zpredkością roboczą 140km/h czasami 170km/h 200km/h seryjne klocki się już chyba przegrzały bo piszczą czy to od tego zależy??? jaki praodukt byłby najlepszy do takich prędkości seria jest za cienka na pewno
Piszczenie moze byc spowodowane starciem klockow i zaczynasz pilowac metalem o tarcze lepiej szybko jechac do mechanika aby wymienil nim stracisz wlasciwosci hamujace.

Na dlugie trasy najlepiej najtwardsze.
macie już jakąs sprawdzoną firme bez kosmicznych cen cały czas myśle o EBC green stuff ale wyjda koło 240zł przynajmniej tak na allegro chodzą
greenstuff zdecydowanie odradzam
pewnie, wolalbym juz chyba te moje JURID albo PAGID seryjne niz greenstuff ! polecam te firmy dwie z seryjnych tanich klocklow, sa miekkie przez co hamowanie jest super ale i scieralnosc wieksza!
Mozecie wiecej cos napisać o klockach greenstuff ??
Czemu ich nie polecacie ? Na necie mają dobrą opinie.

pewnie, wolalbym juz chyba te moje JURID albo PAGID seryjne niz greenstuff ! polecam te firmy dwie z seryjnych tanich klocklow, sa miekkie przez co hamowanie jest super ale i scieralnosc wieksza!

oki greenstuff odradzacie to jakie możecie doradzić, seryjnych nie chce bo wiem co się dzieje jak się robi ostre hamowanie z 200km/h i seria ledwo to znosi później są piski itp.

Napiszcie coś wiecej jak macie jakieś większe doświadczenie w ściganiu itp. wiem ze jest tu pare ludzi z Scyzora i na pewno wiedzą coś więcej o hamulcach bo to jest najważniejsza rzecz. Ja osobiście do pewnego momentu myślałem ze seryjne klocki spokojnei wystarczą tak wystarczają jak się jeździ do 140 max 150 i nie robi się ostrzejszych hamowań no kurde chyba wiecie o co chodzi nie da się podróżować 130km/h jak ma się powyzej 150KM
ferodo ds2000 + tarcze zimmerman sport albo brembo max
kup klocek PAGIDA lub Ferodo ds2000 i tarcze Brembo Max gładka

btw. ze Scyzzora jestem tylko tutaj Ja
no i elegancko dzienx
najlepsze sa klocki LEGO
http://moto.allegro.pl/it...eh_ej9_ek3.html co myślicie o takich zestawach, faktycznie te brembo allegrowskie tyle kosztuje czy to podróby?
ja je mam tzn dokładnie nacinane, tez kupowałem na allegro i jest ok
aha,. no to sie skusze, tlyko żebym jeszcze wiedział jaką średnice mam, bo tutaj są 240, 262mm... w 6g? Podpowiedzcie:)
poliftowe maja 260, starsze 240
aaa sprytne, a jakbym do przedliftowego chciał założyć 262mm to będzie pasować?:)
potrzeba jeszcze zwrotnice, zacisk i jarzmo zmienic
http://moto.allegro.pl/it...m_wiercone.html znacie to MIKODA jakaś nawiercana? czy lepiej Brembo Max?
róznica w cenie niewielka 30 zloty dlatego pytam:) A wymiana tuż tuż niech się tylko ociepli
w pytę ciekawe tarcze wie ktoś coś o nich? bo bym z chęcią wypróbował
Ja tylko wiem dwie rzeczy. Mikoda to polska tarcza, chłopaki z CRXów narzekali na gładkie, bo nawiercane/nacinane to nowy produkt, więc nie ma opini. A ta druga że 99% to ze tanie rzeczy zazwyczaj kosztują więcej
no ale np dowiedziałem sie ze brembo chyba tez sa toczone w polsce?
Te które są w CRXach dają dupy po całości, sam miałem nie zdążyły zrobić 4k i były na śmietnik, zgadza się. Ale są też Brembo nie z Polski - tylko nie wiem skąd
no tak ale tez z drugiej strony Brembo tak mi sie wydaje ze by sobie nie pozwoliło na zrobienie chujni pod ich logo.:) ja mam teraz brembo ( nie wiem skad ) i jest ok

no tak ale tez z drugiej strony Brembo tak mi sie wydaje ze by sobie nie pozwoliło na zrobienie chujni pod ich logo.:

Jesteś w błędzie drogi Kolego
Chyba stwierdzili jacy klienci taki produkt
ja mam brembo i jest ok nie pokrzywiły sie a po założeniu troszkę przegiąłem bo na torze je troszkę przepaliłem tzn zaczęło sie kurew.... dymić, wtedy trochę pogorszyło sie hamowanie ale po paru km było już ok do dzisiaj jest zdecydowanie lepiej niż seria fakt iż przejeździłem na nich już 3 komplety klocków, teraz kończę 3 i nacięcia trochę zanikły
Ziom to chyba masz mięciuchne klocki co? Albo jakiś shit?
tak za każdym razem jak kupuje to tylko miękkie klocki tarcze maja teraz jakieś 30tys km może mniej chociaż ostatnio kupiłem akebono Przemek mówił, że też miękkie ale strasznie piszczą co mnie irytuje
Akebono
Dobra nazwa
najlepsze klocki to pagiddy czarne, [bardzo dobrze] drogie ale moim zdaniem jedne z najlepszych na rynku, co to tarcz brembo produkowane sa kolo czestochowy, z tarcz nacinanych i dosyc nie drogich polecam speedmaxy waszka je testowal w subaru i zdaly egzamin
Speedmaxy w EE9, klęknęły po 6k km.
ja wieże tylko w oryginały są nie da zaje chania. zamonciłem EBC Redstuff (ceramiczne) do których jak pisze muszą być specjalne tarcze bo zwykłe zemle .
okazało sie że oryginały dały rade ju 2 komplet klocka sie dociera a tarcze całe .a najleprze że to nie nówki bo miały przelatane 120 tyś na nixin .i przy wieczornych treningach ładnie świecą . ktoś ostatnio brał odemnie oryginały bo miał dość brembo po 3 toczeniu .

klocki EBC Redstuff całkiem całkiem tarcie mają prawie dwukrotnie więkrze od pospolitych , bardzo dobre hamulce i o wiele lżej się naiska pedał .. niestety w sporcie za wczesnie się konczą po przegrzaniu hamulce poprosztu znikają do jazdy na co dzień lux.
Jak się skończą sprawdze DS. -esy

chociaż ostatnio kupiłem akebono Przemek mówił, że też miękkie ale strasznie piszczą co mnie irytuje
piszczenie=słaba tarcza lub montaz klocków
.....a ja i tak proponuje akebono

http://www.akebono-brake.co.jp
tarcze niestety to juz na wykończeniu wiec to moze dlatego

piszczenie=słaba tarcza lub montaz klocków

Nie zawsze, willwoody tez piszcza
oj piszcza, piszcza... na McDrive'ie mozna wyploszyc ta dziewuszke z budki
Sportowe układy często piszczą, póki się ich porządnie nie rozgrzeje. Dla mnie to nie wada, tylko przejaw sportowego charakteru. To trochę tak, jakby krytykować wyczynowy silnik za niestabilne wolne obroty i mówić, że jest popsuty, bo słychać, że nierówno pracuje.
Co do zestawu, to polecam Brembo Maxy + ferodo DS Performance. Mam taki zestaw w moim czerwonym Belzebubie i hamowanie jest patologicznie niemożliwie dobre pomimo, że tarcza jest tylko 242 mm ! Nic złego się nie dzieje, choć częto przeżywają trudne chwile... I nie piszczą nawet... Niedowiarków zapraszam na testy na tor, tylko proszę o zaklejenie oczodołów plastrem, żeby gałki oczne mi szyby nie pobrudziły !
Mam taki zestaw całkiem nowy na sprzedaż jakby ktoś chciał. Jest ze starych dobrych czasów, bo kiedy kupowałem w IC , to tarcz zostały tylko 3 komplety w całej Polsce, to se i wziąłem na zapas. Póżniej ich długo nie było, a póżniej zaczęli produkować w Kraju i różnie to z nimi bywało...
Jak coś, dzwońta 721 300 400 lub piszta na PW.
Piotrek a na jakim plynie jezdzisz?
Na Motulu. RBF 600 sie chyba nazywa. Ma wysoki suchy punkt wrzenia coś koło 212-218 *C, a mokry przed 200 *C. To nie jest typowo wyczynowy płyn ale cena jest super jak za te parametry! EBC na przykład ma gorsze, a jest sporo droższy.
coś ci sie popierdasiło panie Piotrze bo orlenoski DOT4 ma 230 c (w kance 4 litry za 56pln)) a jakiś lepsiejszy 280c
a drogaśne sportowe okolice 300c sobie mają .
a nie czasem 374? czy jakos tak?
No raczej mialo byc własnie koło 300. Jak sprawdzę dokładnie, to wrzucę.
ten drogaśny motul lałem(klijetowi ) to 330 miał czy coś .
ja kupilem rbf 660 ma chyba 317 50zl/0,5l
Ja mam tego 'drogaśnego' EBC, temp. wrzenia 307 st., nawet jego nazwa EBC 307+.
znalazlem, Motul RBF ma pkt wrzenia 325*C
Ale ktory RBF? ten 660 w testach mial 317, na mokro 208
sugeruje sie ta strona http://www.motul-oleje.pl/product/index-id-53.html
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • reszka.htw.pl
  • All right reserved.
    © Internet to potęga ÂŤ Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose