Internet to potÄga ÂŤ ObserwujÄ, myĹlÄ, piszÄ â serwis Goldenrose
Honda jechac dolem? prosze...
no panocku było sie skusić na 1 wałek w vtec to byś wiedział o czym mowa.
jak coś to luknij na wykresy .a pomijając to normalnie jedzie od 2 tyś a od 4,5 ma kopa
2 wałki w 1,6 nie jedzie a od 6,2 tyś zapiera .
jednym słowem dlatego Robek baci wszystko łącznie z 200konnymi b18 .
jednym słowem dlatego Robek baci wszystko łącznie z 200konnymi b18 .
nie powiedzialbym, ze tak wszystko
nocku było sie skusić na 1 wałek w vtec to byś wiedział o czym mowa. tak, wiem o przewadze Dserii w tej kwestii
jednym słowem dlatego Robek baci wszystko łącznie z 200konnymi b18 . ja cie prosze... udało kilka pojechac ale to przypadek
wracajac do tematu to D16 delikatnie zrobiona idealnie nadaje sie do predkosci 110-120 km/h powyzej auto dostaje zadyszki i juz tak nie ciagnie, nawet po zmianie głownego przełozenia 3 bieg konczy sie przy 130 i to wszystko do pózniej to mozna isc spac( tzn przyspiesza ale w porównaniu z B16 to spi)
ja bym raczej nie porownywał B18 bo to inna klasa mocowa i momentowa ale do B16 tak i mozna stwierdzic ze lepiej napedza sie na 2 pierwszych biegach d16(dadam ze nie seryjne)
nie powiedzialbym, ze tak wszystko http://www.automobilklub....ieni_wyniki.htm masz tu ściąge .
a crx ma powyżej 200hp ,gości nie liczę.a poza tm "Wszystko" ładnie wygląda .
oki koniec bo to nie o tym aucie i może czarnula sie obraźić
ten może nie błyszczy mocą ale właśnie pięknie jedzie z dołu .(mam nadzieje)
teraz tylko dzionek wolnego to sie wsadzi.....
ale postaram sie podciagnac i poprawic w nowym 'genie'
staraj sie staraj bo next sezon bedzie moj prawdziwy kiler zakretow i nie bedzie to juz klasa gosc
ARTX, fajnie dobrze ze bedziesz jezdził bo bedzie do kogo sie zbizac , a mozna wiedziec co bedzie tym kilerem zakretow? i w jakiej klasie? no to podejzewam ze 4 klasa bedzie teraz mistrz i suhy musi sie nagłowic zeby auto fruwało, bo jak kiedys pamietam ty tez miałes 6 gena w VTI i zdzwoniłes chyba czy cos.. to bedzie to samo?
ARTX to oprócz auta dobrze ogarniał pedału i kierownice ale może chłopaki juz koniec OT w temacie suhego
jak juz spamujemy to odpisze
ale może chłopaki juz koniec OT w temacie suhego tak ale dowiaduje sie co mazna zrobic w aucie suhego przeciez...
ITR fajnie
pudło
narażie kopa roboty czarnula czeka na luzik .
ps: dobrze że jestem wyluzowany bo bym was zje... za to śmietnisko .
prosze tylko o usunięcie Robka bo on jest jak choroby zakaźne ..ostrzegam ! ha ha ha
a właściwie to prosze ..Parówa walnij temat najlepsza "honda na miedziance"
wklej przekomarzania chłopaków opis tematu ... niech każdy napisze która jest najlepsza jego zdaniem i dlaczego.
( ja oczywiście be chwalił moje )
no suhy chyba cos za duzo %%%%%
Kotwica to ma maszynke do zabijania a nie jakies tam popierdułki
ciekawe to znaczy ze w 2009 na miedzianej bedzie duzo Hanek ciekaw kto ogarnie w jakiej klasie??
staraj sie staraj bo next sezon bedzie moj prawdziwy kiler zakretow i nie bedzie to juz klasa gosc zamierzasz cośniecoś polatać ?? to jeszcze powiedz w czym i z czym .
ARTX napisał/a:
niech jezdzi w 4klasie bo w 5 nie ma szans a i w 4klasie straszny nie bedzie
troche nie fer (zwłaszcza dol kogoś kto spadł z 3 go miejsca zgadzam sie z tym. ludzie waluja juz nawet w amatorkch
smutne to jest.
zamierzasz cośniecoś polatać ?? to jeszcze powiedz w czym i z czym .
kazdy SuperOES + ALT w Poznaniu, jak juz wspomnialem H
jak juz wspomnialem H
nie masz sie co czaic, to bedzie ctr
ale wg. papierow to on moze latac i w klasie 3 bo ma pojemnosc 1600 to jak by co to ja mam 1,4 .
luzblus . . . . niech se lata gdzie chce.
ja mam 1.3
ja mam 1.3 ty to byś sie zdradził tym psykaniem
Ale się fajnie zapowiada he he !!! Już się nie mogę doczekać !!!
to jak by co to ja mam 1,4
na bloku masz D14? bo on na bloku ma B18 wiec 4klasa
btw. wiecie, ze przy ewentualnej kolizji ubezpieczyciel sie wam moze dobrac do dupy i posadzic o oszustwo... mowa o skladkach OC
Stawka ubezpieczenia jest tak sama dla 1.3 i 1.8
btw. wiecie, ze przy ewentualnej kolizji ubezpieczyciel sie wam moze dobrac do dupy i posadzic o oszustwo... mowa o skladkach OC
E... a czy nie mam 14 dni na zgłoszenie zmiany ? bo ja silnik wsadziłem 5 dni temu i nie zdążyłem......
Stawka ubezpieczenia jest tak sama dla 1.3 i 1.8
w ktorej firmie? pytam jak najbardziej powaznie
W Alliaze. Jesli jestem w bledzie to Beus zaraz poprawi ale o ile pamietam stawka jest ta sama.
W Alliaze
w Allianz
przedzialy pojemnosci w cm3 / skladka podstawowa za rok ubezp. dla marki Honda w Allianz wygladaja tak :
1. 0-900 / 600zł
2. 901-1100 / 673zł
3. 1101-1250 / 740zł
4. 1251-1600 / 874zł
5. 1601-1800 / 971zł
6. 1801-2200 / 1426zł
7. 2201-2500 / 1549zł
8. 2500+ / 1704zł
i tutaj ARTX ma racje jesli chodzi o ubezp. w allianz. Jesli w dowodzie mamy wbite powiedzmy 1.5L a zrobilismy swap na 1.8L, zmiany nie zostana naniesione w dowodzie rej. to tak czy siak obowiazkiem ubezpieczajacego jest poinformowac o tym ubepieczalnie i zaplacic skladke wyzsza. Nie ma tu zadnych prolongat. Jesli wiemy ze bedziemy mieli 1.8L to zanim wyjedziemy na droge musimy doplacic w ubezpieczalni. Robi sie wtedy rekalkulacje skladki i doplaca jakas sumke, w przeciwnym razie po szkodzie -moze ale nie musi- dojsc do sytuacji w ktorej ubezpieczalnia odmowi wyplaty swiadczenia. Zalezy to od rzeczoznawcy. Pozdrawiam i Wesolych Swiat zycze
Jesli jestem w bledzie to Beus zaraz poprawi ale o ile pamietam stawka jest ta sama
wiedziałem, ze jestes w bledzie bo to nie mozliwe
jest tak jak pisałem... bo znam juz jeden taki przypadek, ze ubezpieczyciel wykrył, ze jest inny silnik włozony a w składka zapłacona za inna pojemność i ch***j z odszkodowania, sprawa wyladowała w sądzie ale nie wiem jak sie zakonczyła, dlatego ostrzegam na przyszłość
jak Beus wkleil te "wymogi" to wiem skad sie blad wzial.
1.3 i 1.6 ma to samo ubezpieczenie (bo b16 ma 1595ccm) i 1.8 jest juz oczko wyzej (chyba 1797ccm)
nom dokladnie. W moim przypadku nic nie ruszalem i nie zmienialem jak przeszedlem z d15 na b16 bo dla ubezpieczalni stawka byla jednakowa.
Panowie moge kupic takie rekawiczki za 50zl. Wiem ze sa one dla mechanikow, ale podobno dobrze sie spisuja tez w czasie jazdy. Moje pytanie jest takie czy rzeczewiscie sa dobre do pojezdzawek i czy ta cena jest dobra. Jestem w tym zielony
kierownice masz zamszowa
tak
to kup rekawice przeznaczone do tego a nie dla mechanika bo bedzie Ci nie wygodnie
najtansze modele sa juz za ok 100pln
co bys polecil na poczatek przygody ze sciganiem?
Siema, witam generalnie, bo to mój pierwszy post na tym forum. A postanowiłem się odezwać, bo widzę, że jestem już podejżewany o niesportowe zachowanie. Jako, że mam zamiar wpaść parę razy do Kielc na pojeżdżawki nie chciałbym żeby ktoś myślał o mnie jak o kanciarzu itp... W silniku mojej Hondy CRX o kodzie B18C znajduje się seryjny wał i tłoki OEM z nadwymiarem 0.25mm, co daje pojemność ok. 1808cm3. Efektem tego są moje starty w klasie 4tej (do 1999cm3), czyli daleko mi jeszcze do 2 litrów. Jak tylko zmieniłem silnik (w 2007roku) startowałem od razu w klasie 4tej (można to sprawdzić w archiwum wyników) bo nie lubię nieuczciwych zachowań i nie widzę sensu w oszukiwaniu siebie samego. Jeśli ktoś ma jakieś wątpliwości to zapraszam na Superoesie, można to łatwo sprawdzić. Pozdrawiam
pożyjemy zobaczymy bo wszystko wychodzi w praniu a nie w gadaniu . nawiedzisz miedzianke 24 .
ps: ile waży twoja furka.?
niestety nie dam rady, praca Masa auta nieznana
Masa auta nieznana bez pilota jakies 120 kilo mniejsza
Arv, kiedy zawitasz na SOes ??
o i te dwa 1,6 objechały wszystkie ośki .
o i te dwa 1,6 objechały wszystkie ośki kurcze zwłaszcza ten jeden to chyba z kosmosu nie da sie go dogonic!! super piotek )
nio i jak wiecie ta jedna ( wolniejsza hi hi ) jest do opylenia . Robert usilnie zamierza zmienić na mocniej i pozbywa sie w/w .
jako składacz polecam , kasa jaką chce za nią to 1/3 kosztu poskładania poza tym ma najlepszy stosunek kosztów utrzymania do osiągów. jeśli chętny chce dowiedzieć sie coś więcej podzielę Sie wnikliwą wiedzą .
szkoda ze w sierpniu nie sprzedawal....