Remont silnika

site
Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
Może wiecie gdzie dobrze i niedrogo zrobię remont silnika? Bo co¶ czuję, że sweter na skrajnym wykończeniu jeĽdzi

Czekam na adresy i ew. jakie¶ przybliżone koszta.
Dzięki! PzDr


Po pierwsze używaj opcji SZUKAJ.
Po drugie koszty czego?

Remont silnika to jak remont mieszkania, znasz koszty remontu mieszkania?
1) Sorrki ale szukałem i nie znalazłem
2) W sumie racja

A macie jaki¶ warsztat godny polecenia?
guzik albo pajak


co do guzika to nie wiem

jesli chodzi o pajaka to moge Ci numer na pw wyslac
a dzięki numery już mam . Chyba aktualne jeszcze. Z tematu o rozrz±dzie Jutro przekręcę bo dzisiaj to już puĽnawo troche. A człowiek pewnie zmęczony po pracy [/center]
Guzik nie mial stucznosci z ofiona, jedz do niego gorna 13/15 (kieczanka "sarad"), tel.608818247, a co do ceny to nie wiem cos okolo 2000 tys. pozdrawiam
O.K. podjade do Niego niebawem. Dzieki wielkie
A jakie maszz objawy co sie dzieje, jaki silnik ?
Objawy: słychać panewki (chyba), klepi± zawory (idzie wyregulować), gdzie¶ nie chce jechać zabardzo (muli go i czasami mu trochę mocy ubywa)
Silnik 1.3 MPI
A i tak 260000km to już godny przebieg...

A napisałem "remont" bo w sumie to podchodzi pod remont
mój tata ma nakręcone Golfem 3 prawie 320000 km i nic mu niedolega zero stuków jak ideał aż sam sie dziwi i jeszcze napewno pochodzi dłuuugo
panewki to bardzo metaliczny dosc wibrujacy dzwiek tylko w pewnym zakresie obrotów rosn±cych lub spadaj±cych, warto by było pierw posluchac zanim sie rozbierze auto. Temperatura plynu nie skaczE? nie przegrzewa sie? olej bierze? plyn chlodniczy wcina?
No Chodz± słuchy, że silniki VW maj± dłuuug± żywotno¶ć, ale jak się je z głow± eksploatuje

Nie grzeje się, olej OK, płynu mi trochę ubyło, ale olej czysty i nie ma mleka na korku. Spalanie bez zmian, jedyne co to miesza obrotami strasznie i wła¶nie słychać takie metaliczne tarcie jakby spod pokrywy zaworów Sprzęgło też troche pojękuje, ale to zupełnie co¶ innego [/list]
stary mialem przed honda golf Ii 1.3 MPI 2 lata i wszystko w nim robilem, prawdopodobnie muszisz zrobic, panewki, ten metaliczny dzwiek to raczej to, jesli nie trzyma obrotow to z tym przebiegiem w najgorszym przypadku, nie masz kompresji na jednym z cylindrow ( ja tak mialem ) lub poprostu przewody, zmien koniecznie uszczelke pod glowica bo w tych 1.3 na pelnym wtrysku z takim przebiegiem moze ci w kazdej chwili pierdzielnac, widzisz to jest VW, nei wiadomo kiedy i gdzie ci sie posypie, jedz do guzika tak jak wczesniej pisalem
Czyli szykuje się odpływ gotóweczki

Szkoda, że nie na jakie¶ CRX
PzDr

mój tata ma nakręcone Golfem 3 prawie 320000 km i nic mu niedolega zero stuków jak ideał aż sam sie dziwi i jeszcze napewno pochodzi dłuuugo
golfa... dokładnie ale to jest honda i sie wyzej wkreca

Tak planuję sobie i dochodzę powoli do wniosku, że lepiej będzie zrobić jaki¶ przeszczep Ale niestety nie czego¶ mocniejszego A u Guzika całkiem fajnie jest
Pozdro
no chlopaki mi opowiadali ze byles, i ze lozyska narazie z tylu wymieniles, a co do przeszczepu, to moja rada sprzedaj golfa mam handlarza co skupuje i kup HONDE, taniej cie wyniesie, a jaka przyjemnosc....
No Honda swoj± drog± Golf jest ojca I trzeba najpierw jego ogarn±ć, a póĽniej odkładam na Hanie
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • reszka.htw.pl
  • All right reserved.
    © Internet to potÄ™ga ÂŤ ObserwujÄ™, myĹ›lÄ™, piszÄ™ – serwis Goldenrose