Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
kufaaaa to [bardzo dobrze] mi ten moj strup w dwie strony tez 600km zjadl kolo 50L wahy :/ fuckLadnie, ladnie Parowka kiedy do ciebie dotrze ze im wiecej mocy tym samochod mniej pali
hmmmm w lato zrobilem 500km jad±c nad zajefajne jezioro w karpackiem
4 osoby, maksimum bagazu i spalilem prawie cały bak w d15b2 (ktore juz bylo do remontu)
ja teraz jak jechałem na słowacje to dw dwie osoby i reszta cały tył załadowany po sufit na pełnym baku zrobiłem 620 km a auto wygladało tak
sorry arszenik za zasmiecanie fotami
Wiec tak moj civic jak pewnie wiecie pali 10L na 100km teraz nawet chyba wiecej i tak wymienilem swiece, ustawilem gaznik, nowy filtr powietrza nie wiem co dalej robic bo juz ledwo z kasa ciagne na to cholerne 1,3 i teraz tak czy powodem moze byc to ze jezdze krótkie odcinki silnik sie nie rozgrzeje i tyle pali? Sonda lambda niby bledow na tym kompie nie wywala lecz czy moze ona byc padnieta? Nastepne co mi sie nasuwa na mysl to filtr paliwa bo strasznie szarpie czasami jak sie jedzie na luzie. Hmmm i ostatnie co zauwarzylem strasznie mi zawory klekotaja, chodzi jak diesel czy moze byc to powód zbyt wysokiego spalania? Jak macie jeszcze jakies inne rozwiazania to chetnie poslucham?
proponuje wymiane filtra paliwa, pewno jest zaje****, pozatym jaka masz technike jazdy bo od tego duzo zalezy, czy np. wkrecasz auto do np. 3 tys ale zeby je wkrecic szybko naciskasz na maxa gaz zeby szybko dojsc do tych obrotow?? (bo jesli tak to nie dziwie sie ze 10 spali,) sadze ze przeczyszczenie przepustnicy moze cos pomoc jak sonda jest niby ok
Zawory wyregulowac ci nie zaszkodzi, ale watpie zeby spalanie spadlo ci przez to o polowe.
Na trasie jak jedziesz bez szaleństw tak do 100km/h tez ci tyle pali ? Bo jesli tylko jezdzisz krotkie odcinki na niedogrzanym silniku caly czas to nic dziwnego ze masz takie spalanie.
na trasie bylo lepiej ale tez nie za dobrze, hmmm z reguly jezdze normalnie do 3 tys
Parówa ja my¶le że robisz krótkie odcinki i dlatego tak pali. Ja w mojej zauważyłem kiedy¶ jak jeĽdziłem do pracy 3km to paliła ponad 10litrów na 100!!!
Ale ze spalaniem nie było tak Ľle nawet jak cisn±łęm!!Na trasie to 5litrów
a mi sie wydaje ze krótkie odcinki aż tyle do tego nie maja ponieważ ja swoja preludka jak jeĽdziłem do pracy całe 4.5km to paliła tyle samo co jak wyjechałem wieczorem gdzies polatać
parówa: proponuje jechać na jagiellońska na wprost MZK do tych starych warsztatów i niech ci tam przejrz± znaja sie na tym bo jak kiedy¶ miałem problemy ze spalaniem i czyszczenie i regulacja gaĽników nie pomogła tam mi to zobili za 80zł i spalanie spadło o polowe jak co¶ to możemy kiedy¶ tam podjechać i pokaże ci gdzie to jest bo tak na prawdę to nie wiem jak ta ul. sie nazywa
no nie no parówa bez kitu mi d16z5 spala 10l na obrotach non stop prawie 5-7tys... tak do 3000 spadam do 8 litrów nie wiem jedĽ do kogo¶ niech ci co¶ zrobi spytaj nawet paj±ka może co¶ da radę wykombinować... nie wiem tam co niedzwiedz mówi ale skoro mu pomogło to jedĽ tam... ja pierdziele bez kitu zeżre cię to 1,3... do szkoły masz kawałek a wiem że jeĽdzisz więc to nie o to... jakie masz obroty na zagrzanym silniku bez wciskania gazu??
też mam ten problem z d13, przy normalnej temp silnika na 8,5l pb95 zrobię 60-70km , mam też lpg i spalanie gazu jakie¶ 12l na 100km (trasa 9l przy 90-110km/h) //dodam, że tankuje na Jet'cie
Wymieniłem wszystkie filtry i olej. My¶lałem, że może sonda lub katalizator zapchany, pojechałem na emisje spalin i wszystko idealnie (wolne i wysokie obr), zastanawiałem się nad regulacj± gaĽnika, ale spaliny w normie, a koszt takiej przyjemno¶ci to 70-150pln więc zrezygnowałem. Teraz zastanawiam się nad ustawieniem zapłonu i ewentualnej wymianie rozrz±du. Jeszcze chciałem też ¶wiece wykręcić i zerkn±ć w jakim s± stanie.
To tyle ode mnie, jak co¶ wymy¶lisz daj znać
Czasami dobrze też robi reset ECU. Tu link -> http://hondatech.pl/viewt...?t=2852&start=0
uffff.... ja dzisiaj sprawdziłem... zrobiłem 300 km (trasa) - i wyszło mi 6,0 l/100 km, także nie jest Ľle - fakt faktem nie kręciłem i trzymałem cały czas t± sam± prędko¶ć, także nie jest Ľle.
6/100 to dobry wynik
Hmmm..... u mnie sie dzieje zupelnie inna sprawa. Po zalaniu V power 100, 20 litrów, spalilem tak szybko ze normalnie szok, jak to pusty bak juzzz......???? Tj by czesc paliwa wyparowało
Mysle sobie, ze jakis pic no gdzie niby? Zalałem teraz V power 95 tyle samo, no i jezdze tyle samo i mocno wyraznie spala mi go wiele mniej.
Miałobyć odwrotnie! Do czasu jak nie skumam o co biega (ze setke spala szybciej niz 95) to mi gdzies wcieło logikę dot. spalania bez sensu
hehe jednak 2,0 potrafi zjesc, to moje d15b2 na trasie kielce-warszawa, to wlalem za 100 zl (27 litrow) i 464 zrobilem, a czasami na trasie bylo 210 jak np. przez bialobrzegi
a czasami na trasie bylo 210 jak np. przez bialobrzegi
watpie zeby ci tyle poleciala twoja Honda. Crx leci 220 i to jest max a troszke konikow ma wiecej
Crx leci 220 i to jest max
Da sie wiecej tylko trzeba szyberdach obkleic tasma izolacyjna jakas szeroka zeby sie nie otworzyl
Ale mówimy tu o prędkosci licznikowej czy rzeczywistej ?
licznikowej oczywiscie.
Bonczek mowa o seryjnym rexie
taka to seria jak moja.
ciekawe jakie mail kola ten kolega...
dlubane crx-y lataja okolo 230
moj na gazie w zyciu nie poleci 220 bo mi gazu brakuje przy 6500obr(parownik nie wyrabia) pozatym szkoda mi silnika krecic taka na gazie. Chyba ze kolega mial wtrysk gazu..
Nester nagraj filmik jak jedziesz 210 bo nadal nie moge uwierzyc
Na zwyklej Pb95 pojechalem na obwodnicy dokladnie 200km/h i bylo ciut pod gorke (bo w strone Checin, w druga strone mialbym pewnie +5km jak nie wiecej.
Tylko ze spalanie... masakruje
Na VPower 100, jeszcze nie probowalem, teoretycznie budzik powinien sie zamknac czyli kolo 230, moze kiedys sprawdze, bo tak wogole to nie mam potrzeby
a mnie spalanie wzrosło przez stożek;/
pojawila sie piekna pogoda a mi spalanie zaj... zmalało... albo to przez zmiane oleju wreszcie na zajebisty... szok!
po zmianie oleju z 75km na 10L widze że zrobie ponad 100 !!
zmienilem rowniez palec i kopułke aparatu zaplonowego, a jeszcze mam stare org kable
Loopack a moze zrob reseta i wtedy zobacz ile ci spali
Mnie po resecie spalanie spadlo z 10 litrow na ok 7,5-8. A wszystko przez to ze przy zakladaniu alarmu odpieto kleme, komp sie zresetowal a ,niewiedzac, od razu wyjechalem w trase, bez zadnego ustawiania wolnych obrotow.
Mam po resecie, juz dluzszy czas. Teraz mam zalane Pb95 Vpower i jezdze tak samo a raczej bardziej w cyklu miejskim i spala wiele mniej, ale dziwy Chyba musi minac kilka miechow nim zalape o co biega... jak narazie Pb95 z shella wypada najoplacalniej. Jutro oes, chyba pojade na tym co mam bo złe nie jest