Internet to potÄga ÂŤ ObserwujÄ, myĹlÄ, piszÄ â serwis Goldenrose
MODEL: Honda CRX Ballade 1.5SILNIK: EW3 (D15A3)
UKLAD WYDECHOWY: seria z tłumikiem końcowym a'la mugen czy coś.
ELEKTRONIKA: seria
ZAWIESZENIE: seria
UKLAD HAMULCOWY: seria
ŚRODEK: seria
CAR-AUDIO: biedronkowe radio i dwa głosniczki
KOŁA: 14"
MOC: 101KM/132Nm
PLANY: Widać pod spodem, będzie minime na D16Z6, zglebiony, odchudzony, nowy zawias (kiedyś), krótsza skrzynia etc etd bla bla bla
Po pocałowaniu słupka na OES`ie małym. Troche wystukalem, jeszcze naprostuje.
Pusto jakoś
Stoi auto 3 miesiac, ruda mi zjada hamulce.
Maksimum odchudzania ! Bedzie pomalowane na czarno.
Stare sprzęgło
Uszczelka metalowa Victor Reinz
Świece DENSO
Kabele zapłonowe
HONDA
Zregenerowane tłoki
Pacjent czeka na rozebranie
Wałek
A teraz PYTANIA !
WTF ??? HF1 mam na dwóch tłokach, HF2 mam na kolejnych ! Co to oznacza ? Mam nadzieje, ze nie nadwymiar czy coś !!
a teraz zonk najwiekszy. Pierscienie olejowe !! Zmienialem je i kupilem katalogowo nominalne pierscienie do tych tlokow i zonk ! Teraz porownuje ze starymi i sa inne ! Szczegolnie ten olejowy pod spodem, na gorze jest STARY, na dole NOWY. Roznica totalna ! Ten stary pasuje jak ulal, nowy lata jak chce
I kolejne, na gorze NOWY, na dole STARY...
ZONK Widze ze pieniadze wyrzucone w bloto...Jeszcze te od kompresji pal licho, są calkiem ok, ale ten olejowy...totalnie dupa, nie mam kasy na kupowanie nowych i chyba zrobie mix i olejowe dam stare, tylko lekko zregeneruje.
Poki co tyle, czekam na graty z USA.
Stary kibicuje Ci bardzo z tym projektem ... po pierwsze dlatego ze wszystko sam robisz a ja do cholernie doceniam zawsze a po drugie ze przywracasz do zycie takie auto ... zycze Ci tego zeby wygladalo tak jak ja sobie wyobrazam w momencie kiedy powiesz ... "ok, stage 1 gotowy"
Wielkie gratulacje
Jestem pełny podziwu komuś kto chce reaktywowac takie autko aby znów mogło smigac po ulicy bo ile to pracy i poświecenia!!!
powodzonka w planach, napewno sie uda
czekam na wynik koncowy
Dobrze sie zaczyna
Tez jestem za tym zeby ci sie udalo, jak patrze na ta lawczke do cwiczen to przypomnialo mi sie jak ja skladalem silnik u siebie w grazu bo tez mam taka laweczke
Co do pierscieni, to nie wiem gdzie je kupowales ale je wymien na inne mnie tez dawali niby do mojego silnika ale nie pasowaly i w koncu wzialem ze soba tlok, szczelinomierz i sobie dobralem sam, bo w sklepach to roznie maja. Mnie akurat podpasowaly od d15b, ale u ciebie nie wiem jakie powinny byc, sprawdz sobie w manualu jakie powinienes miec szczeliny pomiedzy pierscieniem a tlokiem gdy pierscien jest juz na tloku. To jest dosyc wazne bo po co drugi raz rozbierac. Rownie wazne jest osadzenie pierscieni tak aby zamki sie zgadzaly ( nie byly na osiach tloka).
czem wymieniasz pierścienie?. jeśli brał olej to zonk jest z olejowymi. i nic sie nie zmieni po wymianie 1 i 2 ,
No zdazylo sie wciagnac mu olej.
Jutro dobiore nowe olejowe, te zgarniajace od kompresji zostawie (1 i 2 ) nowe, olejowy dobiore nowy odpowiedniejszy.
Jutro bede mial blok splanowany i shonowane tuleje, to obfoce co i jak. Trza bedzie wziac dremel w lape i modowac uszczele
jestem pod wrazeniem:D
Łape plusy
Podziw pelen za takie zawziecie
a moze zajołbys sie moją hania???? bo całkiem ją skasowałam....:(
rewelka stary
Wielkie gratulacje i trzymam kciuki.
Na zywca dopiero auto prezentuje swoja ponadczasową dusze
trzeba tylko pogrtulowac i czekac na koncowy efekt a bedzie napewno zadowalajacy
Wlasnie wrocilem z Kielc, z AUTO-SZLIFU !
Blok pierwsza klasa ! Splanowany i shonowane tuleje Zamowilem u nich tez nowe pierscienie, zostawilem tłok i będą idealne teraz.
Foty po robocie, czyli po 18
Gratuluje koledze z pracy
Nie ma to jak dwoch Hondziarzy w jednej firmie
Ojjj, widze, że sie obijasz w pracy
A tak serio, to fajnie, załozymy własny klub Podpięty pod unicomp
Zdradziłeś mnie dzisiaj dla pyz, także masz minusa
unicomp
unigłąb powinno byc
Dawaj foty silnika
unigłąb powinno byc
UPDATE !! Fotki bloku, nie chce mi sie do konca czyscic, juz mnie lapy bolą...Najlepiej to by bylo karcherem go zapsikac i jakims srodkiem do silnikow, ale nie chce mi sie.
Odświeżony blok, widać shonowane tuleje i splanowaną powierzchnie. Jestem MEGA ZADOWOLONY !
Pumpa oleju, troche odświeżona
i
pompa wody, w stanie naprawde ok, troche w srodku zafajdana bo ruda se zrobila, ale luzow nie ma i bardzo ladnie chodzi.
Ogólnie roboty MASA !! Czyszcze miche olejową, psikne ją na czarno jeszcze raz żeby odświeźyć lekko. W środe pierścienie nowe, także złoże cały dół na biurku sobie, poskręcam etc etd, pouszczelniam wszystko lalalal.
Finalnie chciałbym zalać to full syntetykiem, bo autko będzie dośc mocno eksploatowane. I niech nikt nie mowi "rozszczelni się" Nie. Własnie robie tak, żeby nic mi się nie rozszczelniało
Moze lepiej dla swietego spokoju kup sobie nowa pompe wody jak juz robisz taki remont, bo to nie droga sprawa. I takie jeszcze pytania mam uszczelki na caly silnik jakiej firmy kupiles i czy panewki tez zmieniasz?
Budżet mam na minusie, także o nowej pompie mowy nie ma
Uszczela pod głowice Victor Reinz metalowa, pod wydech siakaś metalowa, pod kolektor ssący siakaś tania, pod miche użyje starej bo w jednym kawałku jest, pomoge jej silikonem...i to tyle uszczelek w tym silniku :p :p
Panewek nie zmieniam bo dużo mięcha na nich jest
foto sprzed paru tygodni
No fakt wszystko zalezy od kasy, dlatego ja tak dlugo skladalem swoj silniczek Trzymam kciuki za remoncik i jak najszybsze odpalenie, zobaczysz jaki fajny stresik jest gdy przekrecasz kluczyk hehe
Wiesz, ja juz to przezylem tak wszystko do siebie pasowalo, ze lalo mi sie z wydechu olejem, bo pierscienie przepuszczaly Dlatego teraz robie porzadniej i graty od Z6
Uszczela pod głowice Victor Reinz metalowa
sprawdz czy aby napewno to jest victor reinz bo pod ich szyldem w ich opakowaniach czesto do hond trafiaja ch... zamienniki ... 20 razy gorsze od AJUSY ktora wyglada swietnie!
zrob zdjecie uszczelki... bo ja sie juz raz tak nadzialem w przypadku victora
Malo dokladna, postaram sie zrobic lepsza po pracy.
Ale w ktoryms tam rogu jest taki srebrny prostokacik z blachy, i na nim numery seryjne i wybite Victor Reinz. Na opakowaniu tez jest hologram Victor Reinz.
OK, mam zdjecia teraz, bo potem moge nie miec aparatu. Jakos slaba i uszczelka zabudzona, bo przymierzalem ja kiedys do bloku tlustego.
jak jest na blasze victor reinz to ok, znalazlem moj kiedys zakup uszczelki victora
jak wycieta z podeszwy buta bez napisu ze to victora
To takie walki odchodza ? Ze w opakowania takie wkladaja dziadostwo ?
no zobacz wyzej
Pierscienie Teikoku w domciu.
wrzuc fote opakowania, ciekawy jestem co to...
Akurat ja mam foty tych ringow bo mam takie same zalozone
Dokładnie ! Dzięki Rycek
aaa teikoku pistons, po logo zajarzylem predzej Telekomunikacja TP rządzi
skladaj silnik, ciekawy jestem efektow i trzymam kciuki...
powodzenia i czekam na efekty
Dzis probowalem pożyczyć tą opaske do pierścieni (coby je scisnąc na tłoku), ale nic z tego...Także składanie dołu póki co odroczone do jutra.
tips: rozprój puszke od piwa
No i ciagle jest problem z wysylka...Trzebabedzie rozlozyc paczke na dwie, bo jest za ciezka i poczta nie chce wyslac przez ocean tego w normalnych pieniadzach...Jesli jutro nie uda sie tego wyslac wciaz, odbieram pieniadze i bede w kropce
No i maly update !
Po pierwsze, chyba odbiore od goscia kase bo wysylka by USPS wychodzi 700$...podniesli ceny...innym sposobem nie chce czekac.
Mam graty od A6 kompletne, takze chyba na to przystane ! Wiazka komletna,ecu,map, resistor box, glowica, ssacy etc. Spasuje kanaly glowicy z kolektorami, mocniej splanuje, powinno ladnie latac.
A po drugie, dzieki Arszeniku, dzieki puszce od piwa i opasce metalowej powkladalem tłoki do tulei !! Da sie ! Dla chcacego nic trudnego
Z nowymi pierścieniami, DOBRYMI, wyraźnie czuć, że tłoki w tulei siedzą ciaśniej znacznie, a nie luźno jak wczesniej. Czuć to jak się kręci wałem, jest ciężej.
Oj, rzeźba jest, jest rzeźba.
Za pierwszym razem robilem wszystko na odwal sie, a jak teraz mam silnik w piwnicy rozlozony i robie na spokojnie, a nie jak wczesniej, w garazu na zimnie, to wychodzą kwiatki
Rzeźby z uszczelką jest sporo, tutaj podpiłować, tutaj kanalik poszerzyć. To samo w głowicy. MASAKRA. Dremel jest i można pomodzić.
ale idzie Bedzie dobrze !
dawaj stary dawaj nie pękaj,bądź twardy nie miętki . troszke potu a po tem banan że nie be chciał wysiadać. bynajmniej ja tak mam.
Staram sie być twardy, nie miętki.
Tylko wizja tego, że to może nie działać (bo w gruncie rzeczy nikt nie wrzucił jeszcze głowicy sohc 88+ na blok ew).
uda sie
Staram sie być twardy, nie miętki.
Tylko wizja tego, że to może nie działać (bo w gruncie rzeczy nikt nie wrzucił jeszcze głowicy sohc 88+ na blok ew).
uda sie spoko majonez , przez całe życie albo wymyślam albo poprawiam oryginały ,i ... czym więcej gmerasz tym więcej wiesz czym więcej wiesz lepiej gmerasz i lepsiejszy wynik w/w . poza tym głowica to 99% sukcesu duł praktycznie sie nie zmienił od 100 lat
Dobra, glwica rowno obrobiona dremelem i wiertarka...poszla do splanowania dzis, bede mial popoludniu. Siedzi dobrze, wszystkie sruby łapią bez problemu. Sukces !
Potem spasuje kanaly dolotowe/wydechowe z kolektorami i mozna powoli skladac do kupy wszystko
UPDATE
No, kanaly obrobione, glowica splanowana, kolektory tez obrobilem, wsio skręcone i lezy silnik w piwnicy sklecony !
Teraz kwestia zeby najac jakiegos parobka co pomoze mi zawiezc silnik do wachocka i wrzucic pod maske, we dwoch latwiej, sam w gruncie rzeczy dzwignalem ten kawal kloca, ale...nie jest latwo.
Takze no moze niedlugo sie uda toto odpalic, hehe.
no to czekamy jakie beda wrazenia z pierwszego odpalenia
Pare update`ów !
Silnik złożony :] Zawiozłem do wąchocka, na tygodniu włoże może pod mache...
SOHC 88+ na bloku z roku 85
OGROMNE podziękowania dla mojej małej kobietki, która mnie swoim wozidełkiem zabrała wraz z silnikiem i innymi gratami do znienawidzonego przez nią warsztatu w którym stoi znienawidzona przez nią honda :*
Gratki, czekamy na odpalanie i wrazenia z pierwszej jazdy
Pare fotek telefonem, tarcza sprzęgła NKK.
Jutro wkładam silnik
I ch*j, nie działa, nie da sie przełożyć tej głowicy.
Cały weekend pracowałem po 13h w garażu.
I ku*wa nic
Jakiej głowicy ? Na co przełożyć ? Przecież 3 posty wyżej pokazywałeś złożony już silnik.
Głowicy SOHC 88+ na blok EW3 z 85r...
Da sie przelozyc, rozwiercajac jeden otwor na srube.
ale co z tego, jak leje mi sie woda z olejem do cylindreow
ROzlozylem wszystko, sprzeje te graty i kupuje spowrotem normalna glowice.
Mam dosc tego eksperymentu
nie robiles portingu kanalow olejowych i wodnych wg uszczelki?bo jesli wszystko pasowalo to ie wiem czemu puszcza. Chyba ze ta sruba jednak nei dala rady..
Wszystko robilem z uszczelka co sie dalo.
miesza mi sie woda z olejem.
pewnie uszczelka puszcza w miejscu tej sruby gdzie wierciles
szkoda ze taki zajebisty projekt padl
ale i tak wielki szacunek dla Ciebie za checi
no to dupa...
Sama głowice będziesz kupować i na ten blok zakładać ? Nie lepiej jakbyś kupił dół d15b2/b7 i na to założył tą górę co już masz ? całe silniki widziałem za 300zł to sam dół myślę, że jeszcze taniej sie kupi.
A kompletny wypas by już był jakbyś na d15b2/b7 założył te graty od z6 które chcesz sprzedać... rozerwałoby to tego crx'a
kaktus a pomyslałes o lapach
yyyy..... nie no fakt tu by problem był.
Więc musi ten blok zostać... albo rzeźba.
jak na taka rzezbe jaka tu Luke chcial zrobic, przerobienie lap to chyba najmniejszy problem
no, jedyne co powstrzymuje mnie od kupienia bloku b2/b7, co byloby najlatwiejsze w tym momencie to przerobienie łap (nie mam MIGa), kupienie skrzyni nowej, nie wiadomo jak z półosiami...
Do sprzedania
Dalem jej jeszcze jedna szanse i odwdzieczyla sie. Dziala.
chcialbym Ci pogratulowac wytrwalosci i miejsca pracy ze dales rade
A dziekuje, ogolnie to przed blokiem to juz moje zaklepane miejsce pracy, nikt tam nie parkuje, bo to moj warsztat, hehe
to kiedy zawitasz do nas?
osttnia fotka najlepsza
ajj piesek ladny
Wydmuszka.
Adik, niedlugo, jutro musze zmienic tylko jedna sprezyne zaworowa bo sie przycina. Moze w piatek wpadne ?
spoko u mnie na dniach tez sie szykuje wydmuszka bo bedzie okazja na dokonanie jej
http://szort.pl/ballade
Dziewiczy przejazd, pierwszy od 5 miesiecy !!!!!!!!!!!!!!!!!. Na wolnych pali na 3 garki, to trzymalem go ciagle tak na 4 tysiach :p
Gratki za robotke i za to ze jej jeszcze nie podpaliles za nieposluszenstwo
Nie no elegancko, a nie mówiłem ze dasz rade
PS Gdzieś już widziałem ten 'warsztat'
Dzieki chłopaki
Fruger, kiedy wpadasz na czynności serwisowe do mnie :p
ode mnie masz nawieksze gratulacje za to ze w takim 'garazu' to wszytsko ogarnales
Juz dwa silniki sie tam przewineły w tym garażu
Jak znajde w dobrym stanie ZC1 to swap bedzie kolejny.
Felgi jakies potrzebuje z oponkami, ktos ma tanio ?
A w tym garazu to jest jakis kanal
Panowie !!
Szczerze ryja od 18, kiedy wsiadlem do samochodu i odcinalem kazdy bieg az do teraz, kiedy wrocilem
Poprostu no super, jezdzi nareszcie toto. Jeden zawor wydechowy do wymiany (na 2 cylindrze) bo nie trzyma i pali mi na 3 gary prawie ze. Jutro zamawiam uszczele pod glowica, bede mial na srode, w srode zdejme glowice, kanaly sobie spasuje z uszczelkami i kolektorami, wymienie zawor, komory spalania obrobie i zloze wszystko do kupy w czwartek :] :] I powinno banglaćć !!!!!!!!!!!!!!
Ciesze sie ze w koncu ci toto loto. Miales pare chwil kryzysu ale jak widzisz dobrze sie skonczylo
i zloze wszystko do kupy w czwartek :] :]
No to w piatek widzimy sie na spocie czy??
Hm, w piatek wraca kobieta o 21 z Łodzi, takze ten tydzien bede musial odpuscic...
Ale na nastepny spot wpadam i kolejne też, obiecuje ! W koncu trzeba zostac tym klubowiczem, hehe.
Nie wiem jak Kielecka policja toleruje brak blotnikow i przednich rejestracji ? Bo bez tego jezdze ;p
Nie wiem jak Kielecka policja toleruje brak blotnikow i przednich rejestracji ?
Couto jezdzil, i jakos go chyba nie lapali Ale to juz jego sie musisz pytac
Tzn blotniki mialem ... a co do rej to jezdzilem szybko zeby nie bylo widac ze nie ma
Nie szalej tak po miescie
az tak slychac i widac ?
półki sobie wstaw do garażu ,bo nie dobrze jest jak leży wszystko na ziemi .
i wystarczyło troche zaparcia i poszło , no i nie musiałeś holować do mnie .
Jeździ, jeździ, [szybko jedzie] !! Dzis sie wzialem, 2h luzikiem pracy, glowica zdjeta, nowy zawor wydechowy (wszystko reczne robione, bez żadnych wynalazkow do sciagania, a sciskalem sprezyne recznie na koniec i poszlo cudnie).
Pali na 4 garki, [szybko jedzie], moja wiertara
Blotnik czerwony jedzie do mnie, do szczęscia tylko dobre kola, oponki i rejestracja :p
Widzialem dzisiaj pod Antiquiem Uwage zwrocil wydech i brak blotnikow czy tam blotnika bo nie patrzylem z drogiej strony , ale jak widze, nadchodza
Ano, nie bylo blotnika z prawej strony, ale leci już A wydech tragedia, ja musze to zmienić bo wyglada tragicznie.
A w Antique....Jezu Chryste, ludzi miliard. nie wiem czy to jedyna dyskoteka w czwartki w CK ??
Też mi psikusa zrobiła wczoraj i przewód paliwowy pod antiqiem jak chcialem odjezdzac sie odpial, bo sparcialy byl :p Same przygody :p
nie wiem czy to jedyna dyskoteka w czwartki w CK ??
Nie nie jedyna, ale w czwartki zdecydowanie nie polecam
Hmmm, coś sie #@.
Wczoraj zalalem sobie za 5 dych na BP Pb98, wylatalem to cale i dzis przed wyjazdem do kielc zalalem za 20zl sobie zwyklej 95 z BP, ta sama stacja.
I w drodze do kielc zaczal przerywac, tak do 2,5k-3k obrotow pokasluje czasami, przerywa, krztusi sie. Zalalem za 50zl VPOWERA w CK, przepalam to paliwo, za duzo juz nie zostalo, ale sytuacja taka sama (bo myslalem ze to od paliwka).
Jak stoi na jałowym i depne w gaz to pokrztusi sie momentalnie tak do 2k obrotow i potem wkreca sie dobrze. Mialem podobny objaw jak mialem za niskie cisnienie paliwa, bo pompce brakowalo masy i nie dzialala w pelni sil. Moze filtr paliwa przytkany i cos sie jebie.
I nie wiem, swiece, przewody, kopulka,palec...albo moze filtr paliwa ? Bo od 2,5-3k ciągnie równo. Znowu jestem na nią zly ;|
Moze dostaje za duzo paliwa i sie zalewa, czasami tez takie sa objawy.
na 99% mam coś z filtrem paliwa albo regulatorem ciśnienia paliwa. Jak probuje przyspieszyc od jakis 2k obrotow ze startu zatrzymanego to przez sekunde jest taki dzwiek jakby paliwa w ogole nie dostawal, taka jakby odcinka, a potem lapie i leci.
Paliwo jest
LukeXE, jestes,z samego Skarżyska,czy z okolic?
Samiutkie skarżysko
pytam, bo w piatek mijałem sie z czrnym CRX-em na Grzybowej Górze około 17-ej.
Sorrki za OT
Dobra, zdiagnozowalem i usunalem usterke :p
przyczyna okazal sie pekniety i skruszony izolator na świecy na 4 cylindrze I pewno przebicie bylo na głowice i nie palil czasami na ten garek.
Swieca zmieniona i bangla :p Uzywalem Denso świeczek przeznaczonych do D16Z6 :p chyba maja inna cieplote i sie przegrzala ? zalozylem stare jakie powinny byc i bangla autko.
no i jak tam, bo przez x czasu nie śledzilem tematu ?
A lata :p Przeczytaj pare postow w górę :p
stary po tym co czytam i jak gadamy to stwierdzam że ty to nerwy albo masz na wodzy ,albo u ciebie to nie występuję .ja to ju bym dawno podpalił . ...............
ps :radzę zacząć jeździć na rajdach,tam opanowanie jest wskazane
Hahahahaa !!
Ja jestem kurewsko nerwowy. Naprawde wiele razy skopalem ten samochod, polamalem atrape uderzajac w nia, blotniki...już nie wspomne o latających tłokach rozbijających sie o sciane w piwnicy jak zlamalem nowy pierscien. Ten samochod doprowadzil mnie przez pol roku do takiej nerwicy, ze jeszcze tylko sie przy nim nie poplakalem. Chociaz raz bylo blisko lol Tyle czasu co zmarnowalem, tyle siana co w to wpakowalem...eh...zachcialo mi sie starocia.
poki co ciesze sie z jazdy i...odpukac, nic sie nie dzieje od 2 dni :p Ze wzgledu na brak blotnika i rejestracji, a dowodu pozbywac sie nie chce, jezdze sobie nocami najwiecej i cwicze na miescie troche, hamowanie lewa noga, redukcje z depnieciem gazu pięta etc...probuje, jakbym tylko mial inne fele i oponki to wystartowalbym sobie w jakims moim pierwszym rajdzie w zyciu a tak to zonk, na tych oponach co lepszy zakret to lece na wprost...dziadostwo, skusilem sie na opony za 20zl na wulkanizacji.
Hanna dostała felunek od Piotra, odbiór osobisty wczoraj na TESCO, pogadaliśmy,było fajnie
Dziekuje
poka foty
Niedlugo, niech tylko blotniki skompletuje ;]
No i kolejny update, bez zdjec poki co.
Blotniki mam oba juz, czekaja na chwile czasu zeby je pomalowac
Co do silnika, koncepcje zmieniaja sie w zastraszającym tempie...a to zc1, a to moze cos innego...w koncu w związku z tym ze mam luzem jedna glowice od mojego auta, postanowilem zrobic mocne 1.5 N/A.
Glowica szybciutko zostala ogolocona z zaworow i wszystkiego co moglobybyc niepotrzebne ;] Spolerowalem komory spalania, docieram wlasnie zawory, pasuje kanaly w glowicy z kolektorami, bedzie mala obróbka kolektora ssacego bo tez mam luzem jeden...
Mierzylem glowice, wedlug manuala powinna miec 90mm wysokosci i tyle wedlug suwmiarki ma...takze chyba nigdy nie byla planowana biorac pod uwage jak bardzo zintegrowala sie uszczelka z glowica. Wedlug manuala limit serwisowy to 89mm, takze ten milimetr ją zjade coby stopien sprezania zwiekszyc (seryjnie liche 8,7:1)
Do tego wysylam zamach do odelżenia ciut i wałek do Qowaxa celem zrobienia go jak najbardziej agresywnym.
Moze dzis uda sie fotnąc efekty prac tymczasowych. Licze (po zrobieniu wydechu) na jakies +30KM przyrostu w stosunku do serii.
no to będzie ładnie odremontowany silnik na kolejne 300k km
sprawdz jeszcze luzy na prowadnicach
postanowilem zrobic mocne 1.5 N/A.
... konkurencja nie spi powodzenia w takim razie
postanowilem zrobic mocne 1.5 N/A.
Chyba sie domyslam dlaczego
Poczekamy na wyniki
Obróbke głowicy czas zacząc.
80% progress...
Głowica zjechana 1,2mm Do znacznika na głowicy nawet nie doszło.
Moze w tym tygodniu zamontuje
Głowica założona, kolektory rozwiercone, zawory dotarte, nie puszczają, posprawdzane wszystko, zapalila od pierwszego (jak nigdy). wruummm, wruuum...czekam na blotnik jutro, to pojade sprawdzic na miasto Teraz sie nie ruszam spod bloku bo policja sie tylko czai zeby mnie dorwac :p
Zrobiłem sprzęgło, zwykle psuje sie kiedy nietrzeba i dzieki temu nie zdazylem na StarOES, a podobno zabawa fajna byla....EHHH....
...ale popołudniu naprawilem elektryke i wruuum, pojeździlismy ze znajomkami Potem wrzuce filmiki.
Od tyłu.
Rajdowcy :-p
Zlep totalny z przodu, blotniki, maska...porażka. Ale banan na twarzy jest.
http://www.youtube.com/watch?v=7xMHewEbjZ8
Filmik, taki jeden, nic sie nie rozpadlo, a w ten zakret to ze 20 razy wchodzilem. Żaba zdała.
No wrescie widze zadowolenie na ryjku z Hani
no no na spocik przyjeżdżaj, ale ostatnio widziałem bardzo ładna czerwona I gen w Ck musisz ja upiekszać
szacun za ogarniecie crx-a
Dzieki chłopaki za dobre komentarze Żaba jest brzydka i chyba taka pozostanie, bo robie z niej już rajdówke małą, a kupie Pralke 4gen bo mnie Rafał zaraził. Szkoda mi kasy zeby sprowadzac za 400zł błotniki ze stanow, takze taki zlep zostanie i tyle.
Taki mały crash z dzisiejszych treningów:
http://www.youtube.com/watch?v=ZZUqQ6a1PJw
Jak ja żałuje że nie udało sie do starachowic dotrzeć ;(
Parkowanie tyłem opanowane
Żałowałem że nie było tam samochodów, a ja pomiędzy
Żałowałem że nie było tam samochodów, a ja pomiędzy
Napewno w pracy jak wroce kolo mnie nie zaparkujesz
autko lata gumy piszczą , tylko coś pech cie prześladuję bo imprezki cie omijają .
Chocbym mial przyjechac na 3 kołach na następną, to przyjade.
7 czerwca na miedziance chyba jest jakis KJS, lecicie na to ?
chyba Ci napier... jak Cie spotkam za to ogłoszenie na crx.info weź jej nie sprzedawaj tyle z nia przeszedłeś
napierdolę
usuwacie moje posty za słownictwo, więc usuń teraz swój
Parówa, rozumiem Cie doskonale, ja tez nie chce jej sprzedawac...co sprzedam ja za 1500, a jakby podliczyc calosc to wychodzi 3 razy tyle.
Nie wiem czy chcielibyscie jeździć w samochodzie, w którym coś sie sypie co jakiś czas. I nie ma do tego czesci nigdzie.
Teraz padl mi Main Relay, nie moge znalezc innego, chyba sprobuje podpasowac od CRX II gen czy cos...
raczej zostanie w klubie
widze ze ladne przetasowania. Ma ktos jakies cc do sprzedania klubowe?
To moze ktos moja kupi byloby miło
"Klubowe roszady"
To moze ktos moja kupi byloby miło masz piątaka
Przeciez nie napisalem ze oddam