Panewka ? nie panewka?

site
Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
no i chyba nici będ± z malowania,
mianowicie, dzi¶ jechałem sobie do wwa spokojnie no i zacz±l mnie podjeżdzac CTR, redukcja i heja, po tem usłysz±łem, dziewne sztukanie, brzęczenie przy odpuszczaniu gazu, i jak wchodził na tak kolo 3-4 tysiecy, my¶le [często staje, nie autobus] panewka, ale mocy nie stracił.
stanłaem, i pod maske - a tak cały czas takie stykanie brzeczenie, ale tak jakby z góry przy zaworach po lewej stronie . no i teraz poszedłem zobaczyc jak zachowuje sie na zimnym silniku to powiem ze napierdala niemiłosiernie
tak jak tu
http://www.youtube.com/watch?v=58uf4ab7zdI
no i zauwazyłem, ze po odpaleniu nie zgasła mi kontrolka oleju
moze tro¶ miał podobny przypadek
WTF?

dodam jeszcze ze czestotliwo¶ stukania jest taka jak praca zaworów na jałowym ( mniej wiecej )


hmmm... u mnie jak "co¶" stukało, dowiedzialem sie, że to panewka, ale było wiele ciszej, powiem szczerze, ze ja osobiscie to nic nie slyszalem i nie wiem czy to panewka do tej pory bo mi wróżyli koniec silnika, a wciskam ile fabryka dała i cały czas jeżdzi wracaj±c do tematu, tak jak mówiłem, było o wiele wiele ciszej i na wolnych obrotach nic nie słychać tak jak tutaj, dopiero w jakim¶ zakresie obrotów, powiedziałbym że ok 2-4 tys.... może wał czy co¶... niech sie moze jaki¶ ekspert wypowie... w każdym badz razie lipsztyk
Majac pewne doswiadczenie z panewkami moze powiem jak u mnie bylo. Panewka stukala mi w zakresie obrotow okolo 2,5 - 3,5 krpm. I jak uslyszysz to bedziesz wiedzial ze to panewka bo to specyficzny dzwiek. I nie chce zle wrozyc ale jak ci sie zaswiecila kontrolka oleju to wlasnie wskazuje na panewke bo pewnie puszcza. Szkoda bo wiem co czujesz ale mam nadzieje ze dasz rade naprawic.
FUCK jakie koszta ?


Rado nie odpalaj juz silnika bo moze wal da sie jeszcze uratowac. Rozbieraj i zobaczysz co sie stalo. Koszta mysle ze nie wiecej niz 2 klocki
Robocizna troche kosztuje no chyba ze sam robisz. Do B serii nie wiem po ile czesci chodza, no ale panewki od 200 do 500, od razu pierscienie mozna wymienic 300, no i jeszcze sporo pierdolek typu planowanie glowicy, uszczelki, oleje, plyny itd Ogolnie droga sprawa no ale kupno innego b16 wyjdzie cie mysle drozej
jak zrobisz dobrze to "przy okazji" to masz silniczek nówka nierdzewka na następne 300kkm
hmmm troche poczytłem, i wyczytałem ze B sa bardzie panewkoodporne heheh
no ale zobaczymy jakos na dniach sie zaciagnie do mechanika i zobaczymy, tylko jeszcze musze jakiego mechaniora dobrego
Jest jeszcze jedna opcja przypomnialo mi sie
Moze to tylko #@ pompa oleju, zdarza sie baaaardzo rzadko ale sie zdarza, i wtedy tak napierdala wlasnie, i pali sie cisnienie oleju.
http://www.youtube.com/watch?v=ZTND2B4Xs64

Rado nie odpalaj silnika bo jeszcze pogorszysz zniszczenia. Moze zawor sie urwal? Chociaz wg mnie to panewka (w d-serii tak wlasnie bylo slychac)
No u mnie tez byl podobny dzwiek z tym ze duzo ciszej i na wyzszych obrotach. Diagnoze daje w sumie sama kontrolka oleju. Wspolczuje ziom ale wiem ze sobie poradzisz
Rycy ale u Ciebie było ciszej ehhh Rado trzymam kciuki za Ciebie że dasz rade z tym

Rado nie odpalaj silnika

spoko , spoko to pierwszy raz odkad stan±ł

teraz tylko pytanie,
1)gdzie w kielcach to zrobic?
2) gdzie w wwa to zrobic ( ty pytanie wiadomo do kogo )

a co najsmieszjniejsze zobaczcie sobie stan licznika
a o olej dbales? wymiana w terminie/stan/jakosc oleju? kurde bardzo jestem ciekawy jaka byla tego przyczyna..
Moim zdaniem jesli auto masz w wawie to bez sensu go tutaj targac. Tam masz o wiele wiecej ogarnietych warsztatow w temacie Hond przez co ryzyko niepomyslnego remontu maleje
ck- qpeta/guzik

a tak z tego co jest do roboty to szlif wału + panewki i cos jeszcze ?
jak szlif walu to wyjecie silnika ?
Nie szlifuj Radek Honda nie znosi szlifu

2) gdzie w wwa to zrobic ( ty pytanie wiadomo do kogo )
na Parowcowej jest warsztat, wszyscy znajomi robi± tam accordy i sobie chwal±. Chyba wszystko tam robi± ostatnio koledze robili swapa H22. Nie znam nazwy ani dokładnego adresu ale jeżeli chcesz to się dowiem.

Nie szlifuj Radek Honda nie znosi szlifu
A jak nie bedzie mial wyboru? Znalesc wal do b16 w dobrym stanie chyba ciezko
http://anditrading.clubai.org/
Ciezko ale co, ma siedziec i sie modlic zeby nie uslyszec panewki po paru tysiacach? Bo tak to sie najczesciej konczy.
no zobaczymy, w poniedziałek podjade do tego zakładu co siimon mi podpowiedział, trzeba rozebrac i wtedy sie wszystko okaze
w wawie to mysle ze ssg mogloby cos zaradzic
No albo promotor Albo odrazu lepiej kupic k20
K jest drogie w modach i w swapie
Nie zrozumielismy sie chyba
jakby mi się wysrał silnik to wsadziłbym chyba b18c4 ale ja mam d16z6...
wiesz b18 to koszt kolo 7 k
dalej jesli zrobic rempnt B16 masz jakas pewnosc ze jest wszystko ok
a z nowym ( uzywanym ) silnikiem nigdy nie bedzie do konca wiadomo jak to bylo i jak bedzie
jak sie wyrobie w granicach 2-2,5 k ze wszystkim to bedzie dobrze
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • reszka.htw.pl
  • All right reserved.
    © Internet to potÄ™ga ÂŤ ObserwujÄ™, myĹ›lÄ™, piszÄ™ – serwis Goldenrose