Internet to potÄga ÂŤ ObserwujÄ, myĹlÄ, piszÄ â serwis Goldenrose
MODEL: IV gen, 1994r.SILNIK: F20A4
UKLAD DOLOTOWY: stock
UKLAD WYDECHOWY: stock + końcowy dedykowany REMUS
ELEKTRONIKA: stock
UKLAD NAPĘDOWY: FWD
ZAWIESZENIE: BILSTEIN -35(-40)mm - jeszcze nie zbadałem
UKLAD HAMULCOWY: stock
BODY-KIT: stock + lampy soczewkowe
ŚRODEK: stock + kiera MOMO
CAR-AUDIO: brak radyjka (głośniki jakieś są nawet spore )
KOŁA: alu 16" 205/55/16
MOC: 133KM narazie
PLANY:
1. zmiana silnika (rozwalona panewka) - będzie zdrowy F20Z1 z accorda 1996r z przebiegiem 100tyś mil i choć nie jest to mocniejsza jednostka to lepszy taki zdrowy niż zajechany F20A4
2. wymiana uszkodzonych elementów karoserii i wnętrza + lakierowanie całej karoserii
3. wkładka K&N,
4. kolektor 4-2-1, wydech 2,25" bez kata
5. lampy tylne clear red-white
6. ogólne ogarnięcie auta bo zaniedbane strasznie jest (więc w miarę zagłębiania się w temat wydatki napewno wzrosną)
ZDJĘCIA PO ZAKUPIE - BĘDĄ NOWE JAK AUTKO BĘDZIE ODPICOWANE
Widze ze swap zrobiony
Powodzenia w dalszych modach 133+
Fajna -jak ogarniesz plany pewnie bedzie jeszcze ładniejsza-dodam,ze zmieniłbym felgi na coś bardziej czasowego i to ,ze kierownica mi sie bardzo podoba tylko nie wiem czy nie lepiej by do mojego civic-a pasowała (nie chcesz odprzedać? )
Powodzenia
swap prawie zrobiony - dziś będzie sprzęgło
felgi - są plany wypolerowania całych
kiera - prawdopodobnie będzie zmieniona
plany - te, które są na daną chwilę napewno ogarnę
ładna, powodzenia w planach!
jak cos to szach kiere ładniusia, a na co swapujesz?
a jednak prela
powodzenia w modach
No bardzo fajna prelka Dobrze ze plany ida po Twojej mysli, bo najgozej jak sobie czlowiek cos zaplanuje a potem nie ma kasy na ogarniencie
a na co swapujesz?
narazie na zastępczy motor F20Z1 bo niestety ale poprzedni właściciel zajeździł silnik a na H22 kasy narazie nie mam
Gratulacje ! Najładniejsze nadwozie z Preludek. W podobnym kolorze zadbaną Prelkę czasami widuję przed kwiaciarnią na rogu Toporowskiego i Jesionowej. Jest na co popatrzeć.
kolor to Bright Blue Green Metallic kod BG-23M jakby ktoś chciał wiedzieć dokładnie, moim zdaniem ciekawy lakierek bo w zależności od padania światła przechodzi od lekko zielonego poprzez niebieski aż do granatowo-fioletowego Miałem zamiar zmienić kolor bo i tak całość będzie lakierowana ale chyba jednak ten zostaje bo mi się podobuje
Bardzo ładna preludka, troszke pracy i bedzie ok
[/quote]Jest to preludka mikiego z forum [/quote]
Tak myślałem, ale nie byłem pewien, bo stoi tyłem do ulicy, a z tego co pamiętam to miał "trochę inny" zderzak z przodu ( nawet podobny do mojego ) - Lord Vader's Style
Parę fotek z dotychczasowych prac:
Na pierwszej fotce jestem ja a na drugiej główny mechanik i lakiernik a przy okazji mój przyszły szwagier
a to już fotosy nowego serducha - mam nadzieję że bez arytmi lub choroby wieńcowej Przy okazji że skrzynia została wyciągnięta zostało wymienione sprzęgło i uszczelniacze półosi.
Silniczek dostał również nowy rozrząd: Paski MITSUBOSHI i rolki KOYO
Narazie to by było na tyle. Nowe fotki bedą się ukazywać w miarę postępu prac
mechanik i lakiernik a przy okazji mój przyszły szwagier
dobrze miec mechanika w rodzinie
Bardzo ładnie sie zaczyna
wydaje mi sie? czy te lampy mają soczewki?
ps. a ja wlaśnie nie trawie koloru zielonego
Bardzo ładnie sie zaczyna
i mam nadzieje że równie ładnie się skończy
A tu piątkowe popołudnie i wieczór ponieważ w weekend jest siesta to odpał planowany na poniedziałek
No i na deser coś nowego dla Prelki - niech jej na zdrowie pójdzie
cdn.... (in next week)
ciężko znaleźć garaż z zasłonkami na oknach... ale mechaniorów z czystymi łapami bez rękawiczek to pierwszy raz widzę
mechaniorów z czystymi łapami bez rękawiczek to pierwszy raz widzę
to dopiero początek piątkowych prac i dlatego ręce jeszcze czyste. Silnik był już przygotowany do włożenia i umyty wię nie było jak rąk ubrudzić Ubrudziły się później w w rękawiczkach to nigdy nie robimy
I wreszcie nadeszła ta wiekopomna chwila. PIERWSZE ODPALENIE
Prelka została obudzona i ma sie raczej dobrze. Silniczek pracuje równiutko (900obr). Na dodanie gazu reaguje bardzo szybko i zdrowo i z tego miejsca wielkie dzięki dla Sławka za zdrowiutki silniczek - oby tak dobrze sprawował się cały czas.
Teraz czas na lakierowanko karoserii i może na początku października wyjadę już Hanką na polskie drogi
Silniczek pracuje równiutko (900obr)
900 to troszkę za dużo, powinien pracowac w przedziale 750-800
Gratki za ogarnięcie tematu!
900 to troszkę za dużo
już jest 800
Lada dzień ma dotrzeć paczka zza "Wielkiej Wody" więc Hanka dostanie coś nowego
Hanka - te kobiety, tylko swiecidelka w glowie
Hanka - te kobiety, tylko swiecidelka w glowie
No i wreszcie paczuszka dotarła a w środku takie błyskotki
No widze że się ładnie dzieje w tym twoim garażu.
Powodzenia w modzeniu no i może do zobaczenia na spocie
o i kilka nowych fotek tym razem z prac blacharsko-lakierniczych:
na tych fotkach autko zabezpieczone podkładem epoksydowym
a tutaj już w podkładzie akrylowym
A teraz parę słów co zostało zrobione/wymienione:
1. wymienione drzwi kierowcy i pasażera (były pogięte i podrapane), na nowych było parę malutkich wgniotek ale zostały usunięte
2. wymieniony przedni lewy błotnik ponieważ stary był szpachlowany
3. zostały poprawione tylne nadkola (jedno zagięte a drugie zaczeła ruda żreć)
4. wymieniona tylna klapa - stara jest praktycznie ok ale są na niej małe wgniotki od środka - pewnie było coś sporego wożone w bagażniku - nie chciałem żeby było to robione i szpachlowane więc kupiłem drugą klapę
5. zabezpieczony szyberdach
Całość prac została wykonana porzadnie i dokładnie bo to autko dla mnie a nie na sprzedaż - fuszerka nie jest tolerowana a osoba, która to robi zna sie na rzeczy
Niebawem będzie kładziony lakier, potem złożenie wszystkiego do kupy i wreszcie nadejdzie ten upragniony moment kiedy będę mógł cieszyć się jazdą
Powodzenia w dalszych pracach(...i żeby lakier się dobrze rozłożył )
ten upragniony moment kiedy będę mógł cieszyć się jazdą
to te chwile z których składa sie życie .powodzenia
to te chwile z których składa sie życie .powodzenia
"w życiu piękne są tylko chwile..." - mam nadzieję, że te za kółkiem tego auta takie będą
Napewno Hondzia odwdzieczy sie za dopieszczenie jej
No mam nadzieję, że się odwdzięczy Tak nawiasem mówiąc to już połowa Pralki jest w lakierze i .... zajebiście się błyszczy choć wyszły gdzie niegdzie drobne niedoskonałosci blachowe a mianowicie małe zagięcia , których nie było widać na starym lakierze ani na podkładzie W sumie prawie tego nie widać - tylko jak sie spojrzy pod odpowiednim kątem widać delikatne załamanie światła
zeby nie bylo tego widac musialbys pewnie ze 3 razy negatyw klasc
ano właśnie a auto ma prawie 15 lat to nie można oczekiwać Bóg wie czego
Da sie zrobic idelanie, tylko czy warto sie zajmowac takimi niuansami w sumie nie widocznymi
Powiem/napisze tak, to co było wyraźnie widać to zostało usunięte natomiast jakieś delikatne zagniecienia, których nie było widać na starym lakierze a widać teraz na nowym - no cóż.... muszą zostać i masz rację Rafcio - chyba nie warto aż tak bardzo się tym przejmować - zresztą pewnie zobaczycie efekt końcowy i ocenicie
ej a jak już taki hardcore blacharsko/lakierniczy uprawiasz to nie myślałeś, żeby zmienić kolor ?
Ta zieleń chyba najpopularniejsza jest i szczerze to w ogóle mi się nie podoba, ja bym prysnął na coś innego (np róż majtkowy by ci pasował ) i wcale bym się nie przejmował tym, że jak podniosę maskę to będzie na zewnątrz różowy a w środku zielony.
Na jakim etapie prace ?
Mały update - lista aktualnych modyfikacji:
DOLOT: kolektor ssący z H23A2 + sterowanie dodatkowych "przepustnic" modułem shiftlighta, dedykowana power rura owinięta pianką termoizolacyjna, filtr Airbox SIMOTA Carbon, doprowadzenie zimnego powietrza ze zderzaka, dodatkowy filtr na odmę
ZAWIESZENIE: regulowana rozpórka przednich kielichów firmy PRO-RACING
WYGLĄD: lampy przednie JDM polift - wymienione odbłyśniki celem zmuszenia lamp do świecenia "po naszemu", kierunki w zderzak + blendy polift - białe, kierunki w błotniki - clear DEPO
I parę fotek:
SSAK Z H23
AIR BOX
LAMPY JDM
ROZPÓRKA
A tu wykres z hamowni przed modyfikacjami układu dolotowego - myślę że teraz jest troche lepiej - niebawem kolejna wizyta na hamowni i będzie kolejny update no i wreszcie sesja foto Prelki
o Ty adminie nasz niedobry tu sie modami chwalisz a na 'swoim' forum nic
lampiony widziałem na żywo.. prezentują się o wiele lepiej niż poprzednie Prelka mocno dopieszczona i jeździ konkretnie
No jaki dziad . Nie gadam z nim A czerwony błotnik mi się nie podoba
No bez przesady robiłem mały update i u nas na forum z najnowszymi modami bo przeca ssak i dolot to już ponad 2 miesiące mają to już zamierzchłe czasy a tutaj poprostu długo nie robiłem update (ostatni mój post z 17.11.2008) i dlatego więcej się opisałem
No to sruuu - mała sesja foto
a wraz z sesją informacja że oficjalnie Prelka jest do sprzedania