Przepala mi bezpiecznik od alternatora.

site
Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
Po wymianie alternatora, alternator ma ładowanie ale po przejechaniu kilku kilometrów przepala bezpiecznik od kontroli alternatora (ten przy kierownicy) jak przepali to nie ma ładowania, jak założę nowy bezpiecznik znów ma ładowanie i znów przepala i wywala kontrolkę, check engine.
Podpięcie pod Diagnoskop Launch wykryło zbyt wysokie napięcie na sterowaniu module komfortu.

Samochód to Honda Civic VI 99` 1.4 D14Z2

Kto¶ się spotkał z takim czym¶?? wymiana akumulatora oraz kolejny alternator daj± ten sam efekt, ładowanie jest póki nie spali bezpiecznika.


sprawdz napiecie ladowania alternatora. podczas gdy masz uruchomiony silnik podł±cz voltomierz do aku i podnos obroty, niezaleznie od obrotow, napiecie powinno byc takie samo. piszesz ze wymieniales alternator, moze masz regulator napiecia w alternatorze uszkodzony.
na obu alternatorach jest tak samo!
ładowanie jest 14,2 nie zależnie od obrotów
mozesz jeszcze sprawdzić amperaż,

http://media.honda.co.uk/...st300.pdf?flv=9

po lewej klikasz electrical potem po prawej charging system. dwie strony nizej masz troubleshooting a trzy nizej sprawdzanie amperazu.

powodzenia w nowym roku.


http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1117728.html

takie co¶ znalazłem trzeba sprawdzić
Dziwne że napięcie jest Oki.
pare razy mialem podobna usterkę ,był to uszkodzony regulator pr±du ładowania ale to si objawia : brakiem ładowania ,za duże ładowanie,pulsacja napiecia( miganie ¶wiateł).zamiast bezpiecznika podł±cz amperomież i sprawdĽ w jakiej okoliczno¶ci jest ten pobór pr±du pal±cy bezpiecznik.
pro¶ciej odł±cz wtyczkę od alternatora i sprawdĽ co sie dzieje.

podł±czenie jest proste 1 lampka ładowania 2 zasilanie3masa wiec nie powinno być problemu mysle .
ja mam regulator wbudowany w alternator jak tylko dowiem się o te ampery napiszę

zastanawia mnie tylko ta kontrolka check engine i że to od zbyt wysokiego napięcia na module komfortu,

ja mam regulator wbudowany w alternator ha ha wiem wiem , wyjmij wtyczke i sprawdz jak nadal bezp płonie to wy alternator(powinienem mieć jeszcze pare )
Kurde już 2 alternator był by do wymiany??
Do mnie pasuje taki z wtyczk± w kształcie elipsy i produkowany przez Mitsubishi
ciężko je spotkać, jak to alternator to się do Ciebie zgłoszę
nie ma lekko , wtyczke można pszełożyć choć gdzie¶ mi sie taki pałętał.
Sprawa już rozwi±zana stary alternator miał duże ładowanie, akumulator się gotował i opary powoli przeżarły przewody! sygnał stykał się z mas± i ot cała sprawa.

Na forach znalazłem też identyczne objawy jak moje rozwi±zane wymian± wtyczki od immo gdzie¶ pod silnikiem.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • reszka.htw.pl
  • All right reserved.
    © Internet to potÄ™ga ÂŤ ObserwujÄ™, myĹ›lÄ™, piszÄ™ – serwis Goldenrose