spory przyrost mocy pow. 3ty¶. obr.

site
Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
Mam honde civic 1992r, D15Z6. W sumie nie wiem czy to jest problem ale gdy przekrocze 3 tys obr. przybywa sporo mocy i slychac ryczenie albo z kolektora wydechowego albo ze strumiennicy(ktora chyba nie potrzebnie zamontowalem) moze trzeba zresetowac komputer... na prawde nie wiem dlatego jesli mozecie to pomóżcie... Pozdrawiam


ale co CI w tym przeszkadza ciesz sie a nie bedziesz narzekał
nie narzekam tylko nie wiem czy to jest problem i czy trzeba to naprawic...
będziesz naprawiał to ze Ci idzie lepiej powyżej 3tys, martwił bym sie raczej jak by był spadek mocy


do tego spalanie jest w normie,czyli 7,5 po miescie. Wiem ze nie mam sie o co martwic, ale to dzieje(choc nie zawsze) jak zapale silnik i nie poczekam jak zgasnie zolta kontrolka.
fajne masz problemy

7,5 po miescie w zime to nie jest norma tylko zaje*** małe spalanie
jeszcze mam jedno pytanko. jak zmienie kolo zamachowe na lzejsze i kolektor wydechowy na 4-2-1 to przybedze mocy?
po kolektorze powinno przybyc momentu i troszke mocy ale po lżejszym kole bedzie sie tylko szybciej wkręcał i prędko¶ć maks spadnie

po lżejszym kole bedzie sie tylko szybciej wkręcał ale i tak samo szybko spadał z obrotów
tutaj sie niedzwiadku nie zgodze chociaz CHYBA powinno tak byc jak mowisz to ja na starym silniku tracilem maks 1000rpm a teraz na oko z 500-700rpm.
i tak nie ma gdzie jezdzic szybko po naszych drogach. chodzi mi o momen obr. (lubie przyspiesznie na 2 i 3 biegu ale jeszcz mi malo). Mam na to finanse i chce cos zmienic tylko nie wiem od czego zaczac i co bedzie najbardziej korzystnie dla tego silnika...

np. na stronie http://www.mtuning.pl/skl...products_id=510 znalazlem przewody napiecia, tylko nie wiem czy warto je kupic bo i tak musze wymienic nate albo na seryjne, doradzcie mi...

EDIT Parówa
Używaj opcji edytuj na przyszło¶ć a nie jeden post pod drugim!!
Splitfire'y zarowno swiecie jak i przewody sa ponoc dobre
PS uzywaj funkcji edytuj
ok, nie wiedzialem(tak wogóle od tygodnia korzystam z forum i sie jeszcze ucze) czyli warto kupic te przewody? czy lepiej kupic w JC
jak komus staje to sie martwi?
Może Ci się wcze¶niej VTEC zał±cza

A tak serio, Hondy dostaj± kopa przy 3-4k rpm dopiero...jak masz(Ty masz), to potem vtec zaskakuje i już w ogóle odlot jest Chciałbym to poczuć, może niedługo
Hm.. jak masz vteca to odepnij kable przy jego zaworze i po problemie przyrostu mocy nie będzie huczenia tez (a co do spalania to jeĽ czasem "lewym" paskiem to wzro¶nie proporcjonalnie do naciskanego gazu ). (Same dobre rady )
Jak by nie patrzeć to Hondy tak maj±
bajery napewno pochłon± sporo kasy ale czy poprawi± jazdę,
z tego co kojarzę to masz kolektor 4>1 żeliwo, po zmianie na 4>2>1 (np z d16z6 lub jaki¶ sportowy rurkowy (mniejsza waga osi±gi praktycznie te same))be lepiej ,zmiana kata z porcelany na stalowy be lepiej(zawsze możesz wywalić kata ale dĽwięki po tej akcji mog± ci sie nie spodobać)i jeszcze zostaje usunięcie paru kilo z autka,to najtańszy "przyrost "poweru .ale tak czy inaczej najlepiej wychodzi turbo soft (cena > osi±gi)

ps: to nie samochody pal± tylko kierowcy(odpowiedzialna prawa noga i zapotrzebowanie na adrenaline)

a tu masz gotowy i co najważniejsze sprawdzony sposób na parę koni więcej http://ridaz-unit.pl/forum/viewtopic.php?t=3699
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • reszka.htw.pl
  • All right reserved.
    © Internet to potÄ™ga ÂŤ ObserwujÄ™, myĹ›lÄ™, piszÄ™ – serwis Goldenrose