Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
a ja mam pytanie a mian owicie chodzi o zestawy turbo do HONDY CRX 2G.czy mial ktos kiedys doczynienia z takimi zestawami turbo ??np takie :
http://www.turbo-kits.com/crx_turbo_kits.html
a znalazlem podobne w cenach od 400$ za koplet .
czy ma ktos moze jakies informacje na temat tych zestawow lub moze ktos taki posiada??bo jezeli bylo by z nimi wszystko ok to w przyszlosci chcail bym takie cos zainstalowac u siebie w CRX
z gory dzieki za odpowiedzi
takie sprawy do TECHNICZNYEGO
http://forum.honda-kielce...der=asc&start=0
tutaj poczytaj
juz dawno to czytalem ale chodzi mi o te konkretne zestawy zza wielkiej wodu takie jak w linku
słuchaj samo to że jest tam garett mówi za siebie że to raczej nie byle gówno z ebaya
i jeszcze jedno zestawy z ebaya sobie odpu¶ć bo to co pokazałe¶ to raczej do nich sie nie umywa a o zestawach z ebaya masz tu
http://forum.honda-kielce...er=asc&start=15
i tu
http://www.streetracing.p...topic=51921&hl=
No dokładnie tak jak Parówa przytoczył te zestawy z ebaya s± do dupy niepodobne. Lepiej skonstruować co¶ samemu opartego nawet na najtańszym Garettcie, do tego kolektor zapodać lub samemu co¶ zmontować, intercooler smarowanie, blowoff i bedzie pewne że polata troche w aucie a te zestawy to zwyczajny piece of shit. Pozdrawiam
a ja mam pytanie a mian owicie chodzi o zestawy turbo do HONDY CRX 2G.
czy mial ktos kiedys doczynienia z takimi zestawami turbo ??np takie :
http://www.turbo-kits.com/crx_turbo_kits.html
a znalazlem podobne w cenach od 400$ za koplet .
czy ma ktos moze jakies informacje na temat tych zestawow lub moze ktos taki posiada??bo jezeli bylo by z nimi wszystko ok to w przyszlosci chcail bym takie cos zainstalowac u siebie w CRX
z gory dzieki za odpowiedzi
te zestawy sa OK ale nie maja nic w spolnego z tymi za 400$ joł
hehe te zestawy ksoztuj± po 4 ale ty¶ wiec jak mog± się równać z tymi za 400 $
w dedykowanych zestawach wystemuje turbina garrett T3/TO4E i weĽmy pod uwagę ze chciałbym kupić cos takiego w pl, czy musze kupowac takie samo czy moge inne i co by¶cie polecili? czy mozna założyc T od innych aut gdzie byla seryjnie montowana ? czy takie gt28rs było by ok ? co trzeba by do tego dopasowac chodzi mi tu o podejscie techniczne do sprawy
IC, całe orurowanie, wydech z turbiny (chyba downpipe), regulator doładowania, oczywi¶cie wystroić, w b16a2 na pewno większa pompa paliwa, nie wiem jak z wtryskami, turbinę możesz wyci±gn±ć z audi a3 1,8T, saab hmmm no jest tego troszkę oznaczeń nigdy nie łapałem więc nie wiem, ogarn±ć dopływ i odpływ oleju do/z turbiny
hmmm pewnie jak zwykle o czym¶ zapomniałem pewnie jaki¶ znawca tematu typu Bartosz Ci powie wszystko co i jak
a pewnie regulator ci¶nienia paliwa, olej chyba inny sie zalewa do samochodów z turbo, no i jak nie soft to kucizna
a czy nie bedzie pasowac turbina od Mercedesa Sprintera i VW LT one maja turbine Garrett, jutro zobacze jaki to model(mysle ze pisze)
heh słuchaj z tego co wiem to diesle tam jest całkowicie inna charakterystyka, wcze¶niej wstaja itp w hondzie to musi ładować przynajmniej do 7-8tys rpm więc jak sobie to wyobrażasz zreszta z tego co słyszałem inne temp. spalania no i chyba w dieslach jest zmienna geometria łopatek w turbinie
o tym niewiedzialem ziom, szczerze ze moga nie pasowac od diesli
np w sprinterze to slychac ja już od 1000obr/min-4000obr/min to i pewnie IC tez nie bedzie pasic bo mam taki IC od HDi ale ale obiło mi sie o uszy ze IC od Iveco nadaje sie
kazde IC sie nadaje jesli tylko sobie je jakos "wsadzisz" Generalnie kazde ma to samo zadanie, nie wazne z czego pochodzi, wazny jest rozmiar.Generalna zasada : male turbo maly IC- duze turbo- duzy IC, chodzi o pojemnosc ukladu doladowujacego - male turbo potrzebuje wiecej czasu zeby "napompowac" taki uklad i analogicznie w druga strone.Jesli chodzi o temt turbosprezarki to trzeba zadac sobie pytanie "w jakim zakresie obrotów ma dawac najlepszy efekt ? " Jesli chodzi o soft to zalozylbym cos malutkiego zeby spaliny z hondeczki byly w stanie jak najwczesniej j± rozpedzac i wtedy samochodzik juz na powiedzmy niskich - jak na honde - obrotach ladnie sie rozpedzal. Zyskujemy NM na niskich obrotach za to w gornym zakresie odczujemy brak.Samochod bedzie przyspieszal do samej odcinki ale jak poczujesz jebniecie na powiedzmy 3,5k obr/min to tak mniej wiecej zostanie do konca obr. Jesli zalozysz wieksze turbo to pozniej odczujemy to przyspieszenie za to coraz wieksze wraz ze zwrostem obrotow.Jesli chodzi o duzego slimaka to tez wszystko zalezy od wystrojenia. Komp, WG, MBC, wedlug zyczenia, kwestia tego kto to z robi i co chce osiagnac.Jeli chcemy jak najwiekszej wartosi na wykresie to t.sprezarke jakas wieksza natomiast jesli oczekujemy elastycznosci w jakims wiekszym zakresie obrotow to nie ma co przeginac.Jesli zakujemy silnik to mozliwosci mamy wiecej to raczej oczywiste ale ze splaniem jednoczesnie trzeba sie pogodzic.Mozna wystroic tak zeby wahe lało "na pałe" i tez pojedzie choc juz seryjne wtryski przy niewielkich obrotach moga zatrzec nam silnik, a dlaczego? to kolejny temat rzeka (zalozcie to pogadamy) Osobiscie uwazam ze seryjne silniki hondy raczej kiepsko znosza nadcisnienia natomisat sa masakryczne w NA.Jesli mialbym wydac pare tys. na dlubanko to poszedlbym w NA to na pewno.Seryjne graty w hondzie sa przystosowane do dyzych predkosci obrotowych, natomiast jesli ktos w "nienaturalny sposob jak na honde" doladuje jej mocy i dodatkowo bedzie korzystal z pelnego zakresu jej obrotow to w koncu cos padnie... to wiecej niz pewne.Jesli ktos mimo wszystko chce zalozyc jakis zestaw domowej roboty to z tego co wiem to turbiny z benzyniakow volvo daja rade bo diesle jak juz Parówa napisał po prostu sie nie nadaja (choc tez nie tak calkiem wszystkie ) joł
Osobiscie uwazam ze seryjne silniki hondy raczej kiepsko znosza nadcisnienia natomisat sa masakryczne w NA.Jesli mialbym wydac pare tys. na dlubanko to poszedlbym w NA to na pewno.Seryjne graty w hondzie sa przystosowane do dyzych predkosci obrotowych, natomiast jesli ktos w "nienaturalny sposob jak na honde" doladuje jej mocy i dodatkowo bedzie korzystal z pelnego zakresu jej obrotow to w koncu cos padnie nie zgadzam sie z tym wcale
nie zgadzam sie z tym wcale
masz prawo, choc moglbys powiedziec dlaczego, wedlug mnie doladowana honda nie pojezdzi dlugo nie mowie o kilkumiesiecznym uzytkowaniu.
choc moglbys powiedziec dlaczego, wedlug mnie doladowana honda nie pojezdzi dlugo nie mowie o kilkumiesiecznym uzytkowaniu. nie zgadzam sie z tym bo nie jest to prawda. jesli silnik jest w dopbrym stanie to "slabo" (czyli soft) doladowanie nie sprawi ze silnik nagle wyparuje. jezsza auta po xkkm i jakos sie nic nie dzieje
daj nam wzor, regułę, lub cokolwiek innego co pozwoliloby nam odniesc sie co do odpowiedniego stanu technicznego silnika ktory wytrzyma to choc przez jakis czas.... mozemy zaproponowac rentegen poszczegolnych elementow zeby stwierdzic na ile sa zurzyte i dopiero wtedy stwierdzic czy minimalne pekniecia (zmeczenie materialu) beda wstanie zniesc te obciazenia czy tez nie....sam dobrze wiesz jakie to ma znaczenie, rozmawialismy o tym nie raz.... jak uwazasz ze jest inaczej to spoxik, z mojej strony to taka mala sugestia w koncu chyba Ty najlepiej ogarniasz ten temat tylko podziel sie tym z nami po to mamy forum Pozdrawiam hej
daj nam wzor, regułę, lub cokolwiek innego co pozwoliloby nam odniesc sie co do odpowiedniego stanu technicznego silnika ktory wytrzyma to choc przez jakis czas.... bardzo prosze - silnik po remoncie, wszystkie czesci seria a bedzie na sofcie chodzil jak ta lala.
kazdy inny silnik, czyli taki ktory byl juz eksploatowany, bedzie zawsze stanowil pewne ryzyko.
wiec jeszcze raz odnosze sie do tego stiwerdzenia ze silniki hondy nie sa dobre do doladowywanie i sie z tym nie zgadzam.
silnik po remoncie
gruntownym, przy bardzo niewielkim doladowaniu faktycznie moze troche pojezdzic i nie sprawiac problemow przy umiejetnej exploatacji (chocby rozne oleje na zime i lato)