ďťż

Rajd Maniaka, 25 listopada

site
Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
wklejam regulamin rajdu przesłany mi przez Pablo

Paweł Szymczak „Pablo” i www.etalon.pl
oraz
KB Maniac Poznań
zapraszają na zawody biegowe na orientację
„Rajd Maniaka” Poznań 2007
w terminie 25.listopada 2007

Komunikat startowy

1. Cel zawodów:
- popularyzacja imprez na orientację, jako doskonałej formy niekonwencjonalnego wypoczynku,
- upowszechnienie kultury fizycznej i sportu,
- wymiana doświadczeń przez sympatyków imprez na orientację,
- praktyczne potwierdzenie własnych umiejętności w posługiwaniu się mapą i kompasem,
- sprawdzenie granic własnej wytrzymałości i odporności psychicznej,
- ukazanie uczestnikom piękna parków poznańskich.
2. Organizator:
- Paweł Szymczak – pabloszynas@o2.pl
- www.etalon.pl
- Klub Biegacza Maniac Poznań – www.kbmaniac.pl

3. Zespół organizacyjny:
Zawody są organizowane przez grono przyjaciół, znajomych oraz sympatyków biegania pod różną postacią.
4. Sponsorzy zawodów:
Sponsor główny – www.etalon.pl – buty sportowe
5. Termin i miejsce rozgrywania zawodów:
Zawody odbędą się w dniu 25.11.2007 r. w Poznaniu, na terenach zielonych wokół Jez. Rusałka
i Jez. Maltańskiego oraz na terenie parków Cytadela i Tysiąclecia.
Start o godz. 9.00.
Zbiórka zawodników godz. 8.30 (odprawa techniczna) - skrzyżowanie alejki z ul. Warmińską, przy kładce nad torami kolejowymi w kierunku do Jez. Rusałka (okolice stawu w parku golęcińskim).
6. Biuro zawodów:
Biuro zawodów zlokalizowane będzie przed startem w parku Golęcińskim w pobliżu stawu na
ul. Warmińskiej (przy kładce nad torami w kierunku Jez. Rusałka), po starcie w Parku Tysiąclecia przy parkingu przed Polmosem (przy Jez. Maltańskim).
7. Forma i kategorie startowe:
Zawody zorganizowane będą w formie pieszej (biegowej) na dwóch trasach i w trzech kategoriach:
- trasa Hard – ok.25 km z limitem czasu 5 godz. – kategoria męska
- trasa Light – ok. 20 km z limitem czasu 5 godz. – kategorie kobieca i mix (open)*
* (zespoły dwuosobowe bez względu na płeć o małym doświadczeniu nawigacyjnym)
Kolejność potwierdzania punktów kontrolnych obowiązkowa (na etapie Cytadela – scorelauf – kolejność potwierdzania punktów dowolna)
W kategorii męskiej i kobiecej - klasyfikacja indywidualna, w kategorii mix (open) - klasyfikacja zespołowa. Dopuszczalne jest poruszanie się po trasie w grupach.
Do startu dopuszczone zostaną tylko osoby pełnoletnie. Jedynie w kat. mix w zespole obok osoby pełnoletniej może wystartować osoba niepełnoletnia (14-17 lat), która w trakcie trwania zawodów pozostaje pod opieką dorosłego członka zespołu.
Organizator na trasie przewiduje oprócz etapów na osobnych mapach również niewielkie zadania specjalne, których zaliczenie będzie premiowane bonusami czasowymi lub nie zaliczenie odjęciem minut od uzyskanego czasu na mecie (więcej informacji na odprawie technicznej przed startem).

8. Mapy:
Zawody rozegrane zostaną na mapie – plan Poznania w skali 1:20000,
- etap Cytadela - mapa bno 1:7000 – scorelauf,
- etap Park Tysiąclecia – mapa bno 1:5000 – „pamięciówka”
- etap Malta – mapa bno 1:10000 – bno.

9. Zgłoszenia:
Zgłoszenia przyjmowane będą do 21.listopada 2007 r. (w wyjątkowych przypadkach do 23.11.2007 r., ale nie gwarantuję pełnych świadczeń startowych).
Zgłoszenia proszę przesyłać na maila pabloszynas@o2.pl (preferowane) lub telefonicznie pod nr 661-118-150.
Każdy uczestnik startuje na własną odpowiedzialność, a przyjęcie zgłoszenia i wystartowanie równoznaczne jest z akceptacją regulaminu i warunków startu.
10. Opłata startowa:
Ze względu na koszt zakupu i druku map oraz zabezpieczenie logistyczne zawodów organizator zmuszony jest wprowadzić opłatę startową w wysokości 15 złotych od osoby.
Opłatę startową należy uiścić w biurze zawodów w dniu startu.
Zakładam, że osoba, która zgłosi się do zawodów poniesie koszty z tym związane. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem startu będę wykładał ze swojej kieszeni, także proszę być wyrozumiałym.
11. Mini program zawodów:
25.11.2007 r.(niedziela)
8.30 - zbiórka uczestników w biurze zawodów w miejscu startu – odprawa techniczna,
9.00 – start,
10.00 – otwarcie biura zawodów w miejscu mety i startu do etapu „pamięciówka” oraz otwarcie punktu widokowego,
12.30 – spodziewane przybycie na metę pierwszych uczestników,
14.00 – zamknięcie mety,
14.15 – wręczenie nagród i zakończenie zawodów.
12. Dojazd do biura zawodów:
- na start – komunikacją miejską - autobus nr 60, 64, 95 (wysiąść na przystanku przy CSWL ul. Wojska Polskiego, samochodem - zaparkować najlepiej na starej pętli autobusowej przy CSWL na ul. Wojska polskiego, dalej przejść trzeba przez park golęciński, koło stawu, w kierunku południowo-zachodnim w kierunku Jez. Rusałka w pobliże kładki nad torami kolejowymi.
- na metę – (dla kibiców) komunikacją miejską – autobusem na Dworzec Śródka, dalej pieszo przez rondo w kierunku kościółka Maltańskiego (czerwona cegła) i dalej za kościółkiem ul. Świętojańską w kierunku „Polmosu” do Parku Tysiąclecia; tramwajem 1 przystanek za Rondem Śródka w kierunku Antoninka, przez przejście do Parku Tysiąclecia, samochodem za Rondem Śródka w kierunku Antoninka, na skrzyżowaniu ze światłami w prawo (wjazd jak do Motelu) i dalej prosto na parking przed „Polmosem”.
Istnieje możliwość zabrania paru osób z mety (gdzie będzie można zostawić samochód) i podwiezienia na start – ograniczona ilość.
Na starcie będzie można zostawić rzeczy osobiste, które przewiozę po starcie na metę.
13. Nagrody:
Każdy uczestnik startujący w zawodach na mecie otrzyma pamiątkowy medal i dyplom oraz mały pakiecik postartowy.
W kategorii hard i light (kobiecej) - nagody (upominki) dla trzech najlepszych zawodników oraz dla I miejsc w kat. statuetki.
W kategorii mix (open) – dla najlepszego zespołu statuetki i drobne upominki.
Start w zawodach każdej z kobiet premiowany będzie dodatkowym upominkiem od jednego ze sponsorów.
W zależności od ilości sponsorów istnieje możliwość rozlosowania na mecie dodatkowych upominków wśród wszystkich startujących.
Jako kierownik zawodów gwarantuję, że sam start i dotarcie na metę jest niepowtarzalną nagrodą dającą dużo satysfakcji.
14. Świadczenia startowe:
- możliwość wystartowania w niepowtarzalnych zawodach i dobrą zabawę
- na mecie ciepły posiłek i napoje oraz „blachę” ciasta do podziału,
- na jednym z punktów będzie ustawiony bufet z wodą i ciepłymi napojami,
- komplet map i materiałów startowych,
- numer startowy w formie karty do potwierdzania punktów kontrolnych,
- wcześniej wspomniane nagrody i upominki,
- dla startujących Maniaców punkty do klasyfikacji w Pucharze Maniaca,
- pakiet postartowy od sponsorów,
- inne materiały w miarę napływu świadczeń.

Organizator nie zapewnia ubezpieczenia, opieki medycznej, noclegów, szatni, toalet, pryszniców, itp. świadczeń oraz nie odpowiada za zagubienie przez uczestników rzeczy osobistych i doznane ewentualne kontuzje. Nie gwarantuje również słonecznej pogody.

15. Postanowienia końcowe:
- zawody odbędą się bez względu na pogodę,
- uczestnicy ubezpieczają się we własnym zakresie,
- uczestnicy startują na własną odpowiedzialność,
- zgłoszenie po terminie nie gwarantuje pełnych świadczeń,
- za szkody wyrządzone wobec uczestników jak i osób trzecich organizator nie odpowiada,
- ostateczna interpretacja komunikatu startowego należy do organizatora,
- wymagana będzie duża porcja humoru oraz wyrozumiałości dla wszystkich biorących udział w zawodach
- trasy będą miały średni stopień trudności (a w niektórych miejscach łatwy), osoby o małym doświadczeniu nawigacyjnym (posługiwania się kompasem) nie powinny mieć większych trudności w odnajdywaniu punktów kontrolnych i pokonaniem trasy,
- wskazane jest aby uczestnicy posiadali przy sobie kompas, który umożliwi łatwiejsze orientowanie map w terenie (w wyjątkowych wypadkach organizator udostępni na czas zawodów kilka sztuk kompasów),
- podczas odprawy technicznej organizator udzieli krótkiego, przeszkolenia jak posługiwać się mapą i kompasem (trasa poprowadzona będzie przez teren ogólnie znany wszystkim biegającym i trenującym w Poznaniu),
- mile widziani będą kibice (możliwość obserwowania rywalizacji na etapie „pamięcówka”) oraz wszelkiej maści fotografowie (w porozumieniu z organizatorem można będzie zająć dogodne stanowiska fotoreporterskie na trasie zawodów).
16. Informacje dodatkowe:
Wszelkie pytania i dodatkowe informacje proszę kierować i można uzyskać pod adresem:
Paweł Szymczak „Pablo” pabloszynas@o2.pl i nr tel 661-118-150.

ZAPRASZAM DO STARTU W „RAJDZIE MANIAKA”



    Chyba się skuszę...Ale z drugiej strony jak to połączyć z Hadesem?

    No chyba, że pojadę i wrócę na Hadesa razem z Tobą Piotrze ale to mały hardcore będzie

    Pozdrawiam!

    Hoffi
    Na HDO jednak nie pojadę

    Co do Rajdu Maniaka. Info od organizatora:

    Nagrody będą super. Jest już paru sponsorów. Będą ciuchy i akcesoria sportowe Kalenji, dwa masaże sportowe nóg do rozlosowania wśród startujących, kobiety będą premiowane dodatkowymi nagrodami. Wszelkie aktualności co do imprezy można śledzić na: http://www.forum.wojkus.net/viewtopic.php?t=834
    Pablo pisze też: czy czas startu rajdu po nocnych (HDO) będzie odpowiadał? Jakby co to możemy to jeszcze skorygować..
    Fajnie by było, gdyby dało się skorygować godzinę startu...


    Co by zachęcić do startu wahających się

    z maila:
    [Do wygrania]będą ciuchy i akcesoria sportowe Kalenji, dwa masaże sportowe nóg do rozlosowania wśród startujących, kobiety będą premiowane dodatkowymi nagrodami.
    z forum:
    Proszę, proszę nowi sponsorzy się zgłaszają! NPM Magazyn Turystyki Górskiej, Powerade (Coca-Cola), sklep "Świat Biegacza", www.gabinety.dmf.pl
    Jak tak dalej pójdzie to sponsorów bedzie więcej niż startujących.
    Na stronie KB Maniac pojawiły się dziś wyniki

    WYNIKI
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • reszka.htw.pl
  • All right reserved.
    © Internet to potęga ÂŤ Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose